تصویر روز: مدیر عامل موفق شرکت ایساکو همزمان با دور آخر سفر های تابستانی مسافران با حضور در استانهای مختلف از نزدیک به بررسی مسایل و مشکلات نمایندگیهای خدمات پس از فروش ایران خودرو در نقاط مختلف کشور پرداخت.
سید رضا حسینی پس از پایان این دور از سفرهای استانی خود ، به تشریح دستاوردهای این سفر پرداخت. وی اظهارداشت: ارائه خدمات مناسب و با کیفیت دغدغه و خط قرمز ما در شرکت ایساکو است و به عنوان متولی این حوزه، خود را موظف به دریافت آراء و نظرات مشتریان میدانیم، به همین دلیل علاوه بر سامانه پاسخگویی ایرانخودرو و واحد بازرسی و ارتباط با مشتریان ایساکو، کارگروههای ویژهای نیز، برای انعکاس نظرات و گزارشهای مردمی به حوزه مدیریت در این شرکت وجود دارد.
به گزارش تصویر روز، سیدرضا حسینی، مدیر عامل ایساکو در جلسه جمعبندی سفر به استان های مختلف افزود: علاوه بر کانالهای ارتباطی موجود برای برقراری ارتباط با صاحبان امتیاز نمایندگیها، به دلیل گستردگی شبکه خدماتی ایساکو در سراسر کشور، نظارت حضوری و تعامل با مشتریان نیز ضروری به نظر میرسید، به همین جهت، این بازدیدها طراحی و تدارک دیده شد.
حسینی تشریح کرد: این سفرها، در ایام تعطیل و اوج سفرهای هموطنان، برنامهریزی و اجرا شد و طی آنها مشکلات مشتریان، در خصوص موارد مختلف از جمله تامین قطعات و ایرادات خودرو شنیده شد و سیاستهای لازم برای کاهش این موارد بهکار بسته شد و هم اکنون نیز با دریافت این بازخوردها، در حال پیشبینی، و ایجاد فرآیندهایی هستیم که باعث تسهیل بیشتر در ارائه خدمات میشود.
بر اساس این گزارش مدیرعامل این شرکت بههمراه مدیران، با هدف نظارت و ارزیابی نحوه خدمترسانی و بررسی گلوگاههای این حوزه، هفته گذشته به استانهای مختلف کشور سفر کرده و از نزدیک در جریان دغدغههای مشتریان و نمایندگیها قرار گرفتند.
سیدرضا حسینی، در روند این بازدیدها که با افزایش حجم سفرهای تابستانی هموطنان همزمان بود، نخست به استان ایلام سفر کرد و در نمایندگیهای ایران خودرو در شهرهای ایلام، مهران و پایانه مرزی، حاضر شد و با مسولان استانی جهت اجرای طرح اربعین جلسات هماهنگی برگزار کرد. سپس مدیران این شرکت به صورت سر زده به شهرهای گرگان، ارومیه و اردبیل سفر کردند و نمایندگیهای مجاز این شهرها را مورد بازدید قرار دادند.
در پایان بازدید از هر شهر نیز حسینی طی جلساتی صمیمانه، توصیههای ویژهای به مدیران نمایندگیها در خصوص ارائه خدمات مناسب به هموطنان داشت و یادآور شد، در شرایط خاص اقتصادی فعلی، سطح ارایه خدمات باید بیش از گذشته، ارمغانآور آسایش برای مشتریان گروه صنعتی ایرانخودرو باشد.
مزایای سفرهای استانی مدیر عامل ایساکو
حضور مدیرعامل ایساکو در نقاط مختلف کشور و دیدار چهره به چهره با مشتریان و نمایندگی های این شرکت، ضمن افزایش اعتماد و حل فوری مشکل مردم باعث تعامل و ارتباط بیشتر با آنان خواهد شد که نتیجه مهم این اقدام افزایش باور مردم و نمایندگی ها به مسئولان است.
دومین نکته مثبت حضور مدیرعامل ایساکو در استان ها حذف بوروکراسی پیچیده اداری است که معمولا باعث تحقق نیافتن اموراداری و اجرایی یا طولانی شدن آن می شود.
و اما نکته آخر و مهمترین تاثیر سفرهای استانی مهندس حسینی حل فوری مشکلات با حضور در محل و امکان ارزیابی عملکرد نمایندگی ها است که در نتیجه این سفرها قابل بررسی و سنجش خواهد بود.
دیدگاهتان را بنویسید