منطقه ۱۸ آلوده ترین نقطه تهران است

تصویر روز: سازمان نظارت و پایش محیط زیست استان تهران، طبق شاخص‌های اعلام شده، امروز منطقه ۱۸ را آلوده‌ترین منطقه تهران اعلام شد.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران درباره وضع امروز هوای تهران گفت: براساس اطلاعات به دست آمده از ایستگاه سنجش آلودگی هوا، امروز میانگین ایستگاه‌ها عدد ۱۳۹ را نشان داد که بیانگر شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس بود.

محمد رستگاری در مقایسه وضع هوای امروز تهران با دیروز افزود: امروز شاخص هوای تهران ۱۲۴ بود و آنچه سازمان هواشناسی اعلام می‌کند میانگین ۲۴ ساعت است و بخش اعظمی از عددی که امروز اعلام شد از ساعت ۱۱ دیروز تا ساعت ۱۱ امروز بود، دیروز آلودگی داشتیم و امروز هم آلودگی بالا بود.

وی در پاسخ به این سؤال که مناطق آلوده تهران کدام مناطق بودند، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه های تهرانسر با شاخص ۱۵۷، دانشگاه تربیت مدرس با شاخص ۱۵۳، شهرری با شاخص ۱۶۳، صدر با شاخص ۱۵۳، میدان رازی با شاخص ۱۵۸ ، سلامت با شاخص ۱۵۹ ، شکوفه در منطقه بیست و چهار با شاخص۱۶۰ ، پارک قائم در منطقه هجده با شاخص ۱۷۶ ، دانشگاه تهران با شاخص ۱۵۱ و سوهانک با شاخص ۱۵۸ در شرایط ناسالم برای کل افراد جامعه بود.

رستگاری درباره پیش بینی وضع هوای تهران در روزهای آینده افزود: بنابراعلام ایستگاه سنجش هوا فردا هم شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس در آستانه بالا خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *