
تصویر روز: جایزه طلایی خلاقیت برای طراحی برنامه استراتژیک و نشان روابطعمومی برتر در پانزدهمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی و شانزدهمین کنفرانس ملی روابطعمومی به شرکت بیمهکوثر اهدا شد.
مدیر روابطعمومی و امور مشتریان بیمهکوثر گفت: این مدیریت با شناسایی وضعیت موجود و تدوین نقشه استراتژی در حوزههای تبلیغات و نمانامسازی، امور مشتریان و رسیدگی به شکایات و اخبار و رسانه بهعنوان روابطعمومی خلاق برگزیده شد.
احمدرضا عصاری برنامهمحوری را عامل دریافت نشان روابطعمومی برتر دانست و گفت: افزایش تبلیغات رسانهای و نمانامسازی، معرفی خدمات بیمهای، ترغیب عموم جامعه به خرید، ارتقای رضایت مشتریان، ارائه خدمات خرسندساز، اطلاعرسانی و آگاهیبخشی به مشتریان و آحاد جامعه، عملیات روانی و جایگاهسازی اجتماعی از برنامههای این مدیریت است.
پایگاه خبری – تحلیلی تصویر روز دریافت جایزه طلایی خلاقیت و نشان روابطعمومی برتر توسط بیمهکوثر را به مدیریت و کارکنان این روابط عمومی تبریک می گوید.
مطالب مرتبط

امام خامنهای: اسرائیل منتظر مجازاتی سخت باشد
23 خرداد 1404
گردشگری سلامت یکی از ظرفیتهای بزرگ ما است
22 خرداد 1404
تلاش برای کاهش هزینه درمانی برای بازنشستگان
22 خرداد 1404
دیدگاهتان را بنویسید