
تصویر روز: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، قائممقام ارشد مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد گروه، از نمایندگیهای باختر تعمیر ارومیه و اروم کیاخودرو در شهر ارومیه بازدید کردند.
در جریان این بازدید محسن جهرودی اظهارکرد: رمز موفقیت در استمرار رضایتمندی مشتریان، ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش است و تمام تلاش گروه سایپا افزایش شاخص رضایتمندی مشتریان و مصرفکنندگان محصولات سایپاست.
جهرودی که از نزدیک عملکرد این دو نمایندگی مجاز سایپا در شهر ارومیه را ارزیابی میکرد، گفت: علیرغم همه محدودیتها بهواسطه تحریمهای دشمنان، خدمات پس از فروش از مهمترین سیاستهای جدی گروه سایپا است که باید همه ارکان سایپا در همه سطوح، تمام توان خود را برای افزایش رضایتمندی مشتریان بهکار گیرند.
در این بازید مدیران نمایندگیهای مذکور گزارشی از فعالیتهای خود را ارائه کردند و حضور مدیرعامل گروه سایپا در ارومیه را گام بسیار مهمی در راستای اولویت بخشیدن به خدمات پس از فروش در گروه سایپا دانستند.
مطالب مرتبط

ابلاغ رسمی افزایش ۴۵ درصدی مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی
20 شهریور 1404
۸۰درصد مخزن سد کرج خالی است
20 شهریور 1404
قیمت طلا و سکه ۲۰ شهریور
20 شهریور 1404
فعال شدن امکان ثبت درخواست نقلوانتقال دانشآموزان سمپاد
20 شهریور 1404
بارش باران و کاهش نسبی دما در مناطق شمالی کشور
20 شهریور 1404
دیدگاهتان را بنویسید