
تصویر روز: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، قائممقام ارشد مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد گروه، از نمایندگیهای باختر تعمیر ارومیه و اروم کیاخودرو در شهر ارومیه بازدید کردند.
در جریان این بازدید محسن جهرودی اظهارکرد: رمز موفقیت در استمرار رضایتمندی مشتریان، ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش است و تمام تلاش گروه سایپا افزایش شاخص رضایتمندی مشتریان و مصرفکنندگان محصولات سایپاست.
جهرودی که از نزدیک عملکرد این دو نمایندگی مجاز سایپا در شهر ارومیه را ارزیابی میکرد، گفت: علیرغم همه محدودیتها بهواسطه تحریمهای دشمنان، خدمات پس از فروش از مهمترین سیاستهای جدی گروه سایپا است که باید همه ارکان سایپا در همه سطوح، تمام توان خود را برای افزایش رضایتمندی مشتریان بهکار گیرند.
در این بازید مدیران نمایندگیهای مذکور گزارشی از فعالیتهای خود را ارائه کردند و حضور مدیرعامل گروه سایپا در ارومیه را گام بسیار مهمی در راستای اولویت بخشیدن به خدمات پس از فروش در گروه سایپا دانستند.
مطالب مرتبط

هشدار اداره استاندارد به استفاده از لبنیات سنتی
23 اردیبهشت 1404
نحوه محاسبه آببهای مشترکان چگونه است؟
23 اردیبهشت 1404
قیمت طلا و سکه ۲۳ اردیبهشت
23 اردیبهشت 1404
تداوم رشد ارزش سهم سایپا بعد از بازگشایی نماد
23 اردیبهشت 1404
دیدگاهتان را بنویسید