به گزارش تصویر روزبه نقل از عصر بانک ، این روزها مشتریان بانک به دلیل سرعت و سهولت دسترسی به خدمات بانکی، هر روز بیشتر از همراه بانک استفاده میکنند و در عین حال ترجیحات و انتظارات مشتریان نیز هرروز بیشتر میشود. بدین منظور بانک ملت علاوه بر به روزرسانی خدمات همراه بانک خود و ارائه خدمات جدیدتر، ایرادات خدمات قبلی را رفع کرده تا خدمات کاملتر و با کیفیت مناسبتر ارائه دهد.
در همین راستا و برای تکمیل خدمات سامانه همراه بانک و همراه پلاس ملت و بهبود عملکرد سامانه در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان، نسخه جدید سامانه مذکور (نسخه ۱٫۱٫۸ سیستم عامل اندروید و ۱٫۰٫۹ سیستم عامل iOS)، با ارائه خدمات جدید و همچنین اعمال تغییرات در برخی از خدمات موجود در دسترس مشتریان قرار گرفته است.
از جمله خدمات جدید سامانه همراه بانک و همراه پلاس ملت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
امکان اسکن اطلاعات کارت بانکی مبداء و مقصد با استفاده از دوربین تلفن همراه جهت کارت به کارت(OCR)
در این خدمت جدید و جالب، کاربر موبایل بانک میتواند برای استفاده از خدمات کارت به کارت بدون اینکه شماره کارت مبداء و مقصد را بصورت دستی وارد کند، فقط با استفاده از دوربین تلفن همراه و عکس برداری از دو کارت، شماره کارت را سریع و سادهتر در گوشی خود ذخیره کند.
سرویس نیکوکاری(امکان واریز به ۱۱موسسه خیریه ستاد کمک به دیه زندانیان، سازمان توسعه و تجهیز مدارس، کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی کشور، جمعیت هلال احمر، موسسه خیریه کهریزک، انجمن حمایت صرع ایران، نذورات، ستاد بازسازی عتبات، سازمان بیمه سلامت ایران، موسسه بچه های آسمان)
نظرسنجی سامانه همراه بانک و همراه پلاس ملت( امکان دادن امتیاز از ۵-۱ و همچنین درج انتقادات و پیشنهادات)
پرداخت خودکار قبض(بانک پرداخت)
رفع سوء اثرچک برگشتی
خرید شارژ عادی با کارت
استعلام خرید شارژ عادی و برخط با کارت
امکان دریافت رسید گردش حساب، کارت و تعهدات غیرمستقیم به صورت PDF
امکان دریافت رسید استعلام خرید شارژ حساب به صورت PDF
امکان دریافت رسید استعلام خرید شارژ کارتی به صورت PDF
خاطرنشان می سازد امکان بروز رسانی نسخه همراه بانک در صفحه لاگین سامانه مذکور وجود دارد.
همچنین تغییرات زیر در برخی از خدمات همراه بانک ملت ایجاد شده است:
١- تغییرات شرح رسیدها در تراکنش های ناموفق به شرح ذیل : وضعیت انجام تراکنش نامشخص می باشد. لطفا به منظور بررسی وضعیت تراکنش، صورتحساب خود را کنترل نمایید.
۲- باقی ماندن وضعیت جاری با رفتن به پس زمینه و بازگشت به همراه بانک
٣- ارائه پیغام مناسب به مشتری در صورت عدم پشتیبانی اثر انگشت توسط سیستم عامل
– ۴امکان بازپرداخت انواع تسهیلات در بستر پیامکی (مرابحه)
۵- تکمیل اطلاعات تسهیلات در خدمت بازپرداخت اقساط در سامانه همراه پلاس ملت
۶- بهبود گزارش چک های واگذاری
دیدگاهتان را بنویسید