تصویر روز: مسابقه ایده ملت که از سوی بانک ملت با موضوع تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغاتی برگزار شد، با معرفی سه تیم برتر از میان ۷۰ برنامه ارایه شده به کار خود پایان داد.
به گزارش تصویر روز، در مراسم اختتامیه این مسابقه که با حضور علی رضا لگزائی قائم مقام مدیرعامل بانک ملت و جمعی از مدیران ارشد این بانک و همچنین دکتر سهرابی رییس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و تعدادی از اعضای هیات علمی این دانشگاه برگزار شد سه تیم”دهه شصتی های خلاق”،”بنچمارک” و” شریف مارکترز” به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب و جایزه نقدی ۲۴، ۱۵ و ۹ میلیون تومانی خود را در قالب چک جام بانک ملت دریافت کردند.
علی رضا لگزائی در اختتامیه این مسابقه دانشجویی- تخصصی، با قدردانی از همکاری دانشگاه تهران به ویژه دانشکده مدیریت این دانشگاه، ارتباط بانک ملت و دانشگاه را ارتباطی عمیق و باسابقه توصیف کرد و از حمایت کامل مدیرعامل و هیات مدیره این بانک از همکاری با واحدهای دانشگاهی خبر داد.
عضو هیات مدیره بانک ملت مسابقه ایده ملت را تبلور ارتباط صنعت و دانشگاه دانست و آن را زمینه ساز تحولات مثبت در آینده صنعت بانک داری و استفاده از ظرفیت نیروهای خلاق علمی و جوان برشمرد.
لگزائی همچنین با اعلام این مطلب که مسابقه ایده ملت قابل تسری به موضوعات دیگری از قبیل خدمات و تسهیلات اعتباری بانک و خدمات مبتنی بر فناوری بلاک چین نیز هست، خواستار ورود دانشجویان علاقه مند به این موضوعات در آینده نزدیک شد.
قائم مقام مدیرعامل بانک ملت در این سخنرانی خود یاد و خاطره دانشجویان درگذشته در سانحه واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی را گرامی داشت و ابراز امیدواری کرد با توجه بیشتر مسوولان امر دیگر شاهد چنین حوادثی برای فرزندان این سرزمین نباشیم.
دکتر سهرابی رییس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران هم طی سخنانی از ابتکار بانک ملت و مدیریت ارشد آن در برگزاری این مسابقه قدردانی و ارتباط دانشکده متبوع خود با بانک ملت را دارای سابقه ای دیرینه ذکر کرد.
دکتر مسعود کیماسی مدیر کل بازاریابی بانک ملت و عضو هیات علمی دانشگاه تهران هم در سخنرانی آغازین این مراسم نتایج حاصله از مسابقه ایده ملت را شگفت انگیز توصیف کرد و افزود: در ابتدای طرح ایده ی مسابقه انتظار چنین استقبالی را نداشتیم اما در ادامه شاهد ارایه ایده های جذاب، کاربردی و ارزشمندی از دانشجویان دانشگاه های مختلف سراسر کشور بودیم.a
دکتر کیماسی اضافه کرد: ۱۸۰ تیم ۳ نفره و در مجموع ۵۴۰ نفر دانشجو از سراسر کشور برای شرکت در مسابقه اعلام آمادگی کردند که نهایتاً پس از برگزاری کارگاه های آموزشی، ۷۰ طرح تبلیغاتی به دبیرخانه مسابقه ارسال شد.
وی ادامه داد: به دلیل رقابت فشرده و کیفیت بالای طرح ها به جای ۱۰ طرح، ۱۳ طرح به مرحله نهایی راه یافت و تیم داوری متشکل از مدیران بانک ملت و اساتید دانشگاه تهران طی دو روز پس از ارزیابی ۱۳ تیم برتر، سه تیم اول تا سوم را معرفی کردند.
براساس این گزارش، مسابقه ایده ملت مسابقه ای دانشجویی برای تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغاتی بانک ملت بود که با هدف ایجاد یک پایگاه برای نوآوری باز از سوی بانک ملت و با همکاری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در بازه زمانی خرداد تا پایان شهریور ۹۷ برگزار شد.
بر این اساس، دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف در قالب تیم های سه نفره به ارایه ایده های خود در تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغاتی ۹ محصول و خدمت بانک ملت پرداختند.
این گزارش می افزاید مرتضی تبریزی مدیر امور فناوری اطلاعات، هادی سپانلو مدیر امور طرح و برنامه، علی رضا جلالی فراهانی رییس مرکز تحقیقات و تحول استراتژیک بانک ملت و دکتر کیماسی، دکتر شاه حسینی و دکتر امین اعضای هیات علمی دانشگاه تهران تیم داوری این مسابقه را تشکیل می دادند.
در مراسم اختتامیه مسابقه ایده ملت علاوه بر اهدای جایزه به سه تیم برتر، سایر تیم های راه یافته به مرحله نهایی داوری هم جوایزی دریافت کردند.
دیدگاهتان را بنویسید