banksepah.logo

درخشش بانک سپه در جشنواره تبلیغات ایران

تصویر روز: بانک سپه در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران رتبه نخست و نشان طلایی را در بخش ویژه کالای ایرانی به دست آورد.

به گزارش تصویر روز بانک سپه در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران رتبه نخست و نشان طلایی را در بخش ویژه کالای ایرانی، رتبه دوم را در بخش های تحقیقات تبلیغات و فعالیت های متعارف روابط عمومی و رتبه سوم را در بخش های تبلیغات محیطی و طراحی و معماری گرافیکی کسب کرد.

در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران با شعار «خلاقیت، اثربخشی تبلیغات، حق انتخاب مشتری» از بین ۳۵۰ آثار و فعالیت های تبلیغاتی بانک ها، سازمان ها، شرکت ها که به بوته داوری گذاشته شد، ۴۵ اثر برگزیده گردید که ۵ اثر برگزیده این جشنواره به بانک سپه تعلق گرفت.

براساس این گزارش با توجه به اینکه در این جشنواره بخش ویژه به «تبلیغات کالای ایرانی» اختصاص یافته و برترین آثار تبلیغات کشور طی یک سال اخیر براساس نظام ارزیابی علمی، انتخاب، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند، بانک سپه با هدف گذاری و برنامه ریزی تبلیغاتی برای سال جاری که سال حمایت از تولید و کالای ایرانی بود با ساخت تیزر نقش بانک در حمایت از کالای ایرانی در ماه مبارک رمضان موفق شد در بین کلیه بانک ها، سازمان ها و شرکت های شرکت کننده رتبه نخست و شاهین طلایی این بخش را از آن خود کند.

شایان ذکر است در این مراسم دکتر محمد سلطانی فر، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پرفسور احمد روستا، استاد برجسته و مطرح دانشگاههای کشور، دکتر محمود دهقان، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی و شمار کثیری از استادان و متخصصان عرصه های روابط عمومی و تبلیغات حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *