2 4317

کسب جایزه ملی ارتباطات بازاریابی و برندینگ توسط بیمه “ما”

تصویر روز: سومین کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ، ۲۵ و ۲۶ دی ماه با حضور پروفسور علی اکبر فرهنگی پدر علم مدیریت ارتباطات در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار و محمد جعفریان معاون برنامه ریزی و فناوری بیمه “ما” به نمایندگی از شرکت موفق به دریافت جایزه ملی تعالی شد.

به گزارش تصویر روز در این کنفرانس که با هدف ایجاد زمینه مناسب برای تعامل، تبادل و انتقال تجربیات و ارائه دستاوردهای محققان و پژوهشگران در حوزه بازاریابی ، تبلیغات و ارتباطات بازاریابی و برندینگ و معرفی برگزیدگان جایزه تعالی ارتباطات و بازاریابی برگزار شد، بیمه “ما” موفق به دریافت جایزه ملی تعالی شد.

به نقل از پایگاه خبری کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ ، دکتر مسعود کیماسی دبیر علمی کنفرانس، با اعلام اینکه در سومین کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ برای نخستین بار جایزه تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ به بنگاه‌های اقتصادی برگزیده اهدا شد، از همسو بودن فعالیت‌های بازاریابی بنگاه با استراتژی‌های سازمان، ایجاد برنامه‌های ترفیعی ساختاریافته در نتیجه فعالیت‌های ارتباطات بازاریابی، شناسایی درست مخاطب، تولید و توسعه پیام متناسب با مخاطب، بستر مناسب برای عرضه پیام و میزان اثربخشی برنامه‌های ارتباطات بازاریابی در توفیق سازمان به عنوان شاخص‌های مورد توجه در فرآیند شناسایی بنگاه‌های شایسته دریافت این جایزه نام برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *