تصویر روز: نخستین بیمهنامه هوشمند کوتاهمدت بدنه اتومبیل با همکاری شرکتهای بیمه کوثر و هرمس شریف صادر شد.
به گزارش تصویر روز نخستین استارتآپ بیمه کشور که توسط بیمه کوثر در روز ملی صنعت بیمه معرفی شده بود، اسفند امسال طی یک گرهمایی در سالن همایش بیمارستان قلب تهران به بهرهبرداری رسید.
در این گرهمایی که جانشین مدیرعامل ساتا(سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح)، مدیرعامل بیمه کوثر و جمعی از مدیران صنعت بیمه حضور داشتند، اپلیکیشن مرکوری، نخستین استارتآپ صنعت بیمه معرفی و نخستین بیمهنامه کوتاهمدت بدنه خودرو صادر شد.
مجید مشعلچی فیروزآبادی، مدیرعامل بیمه کوثر در این گردهمایی، ضمن تشکر و تقدیر از تیم استارتآپی هرمس شریف، با تاکید بر اینکه امروز نخستین استارتآپ بیمهای از درون صنعت بیمه به بهرهبرداری رسیده است، عنوان کرد: این اپلیکیشن پیشتر در روز صنعت بیمه معرفی شد و امروز شاهد صدور نخستین بیمهنامه کوتاهمدت خودرو بودیم.
وی ادامه داد: اصرار ما بر این بود که این اپلیکیشن پیش از نوروز آغاز به کار کند تا هممیهنانمان بتوانند در سفرهای نوروزی از امکانات آن استفاده کنند و خودرو خود را تحتپوشش بیمه بدنه کوتاهمدت قرار دهند.
مجید مشعلچی با بیان اینکه خلاقیت و نواوری مهمترین دلیل ما برای همکاری و سرمایهگذاری روی این استارتآپ بود، افزود: در جریان این همکاری متوجه شدیم که روند کاری در شرکتهای دولتی و شبهدولتی نسبت به شرکتهای خصوصی تا چه اندازه کند است و این اتفاق سبب شد که بتوانیم همکاری با چنین شرکتهایی را به یک الگو موفق تبدیل کنیم.
مدیرعامل بیمه کوثر گفت: به ثمر نشستن مرکوری به دلیل بررسیهای زیادی که باید روی آن صورت میگرفت بیش از یک سال زمان برد و در این میان توانستیم تعامل بین سه بخش، قوه خلاقه، استارتآپها و خریدار که در اینجا شرکت بیمه کوثر بود و نیز بهرهگیری از تکنولوژیهای پیشرفته و دیتابانکها و زیرساختها در این بخش را بهبود بخشیم.
مجید مشعلچی با تاکید بر اینکه باید با تلاش و حمایت از چنین طرحهای خلاقانهای زمینه دستیابی به قلههای بلند صنعت بیمه را مهیا کنیم، خاطرنشانکرد: در دنیای امروز با بهرهبرداری از انواع اپلیکیشنها و سامانههای اینچنینی است که میتوانیم به آینده صنعت بیمه امیدوار باشیم و امیدواریم آیندگان این مسیر را با نشاط، دقت و ظرافت بیشتری ادامه دهند و تمرکز خود را بر روی حمایت از قوه خلاقه قرار دهند.
در این مراسم، امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفیپور، جانشین مدیرعامل ساتا نیز ضمن تبریک فرارسیدن نوروز با تاکید بر اینکه هیچگاه از اعتماد به جوانان ضرر نکردهایم، اظهار کرد: گوناگونی و تنوع در انسانها آنها را در دستههای مختلفی از نظر ظواهری همچون رنگ پوست، قد و … قرار میدهد اما دستهبندی کاربردی انسانها از منظر تغییرپذیری و تاثیرگذاری آنهاست.
وی در این باره توضیح داد: برخی از انسانها نمیتوانند تغییر کنند که این دسته محکوم به باخت خواهند بود. گروه دیگر کسانی هستند که تغییرپذیرند و اینها در زندگی شخصی خود پیشرفت خواهند کرد اما دسته سوم آنهایی هستند که نه تنها خودشان تغییر میکنند موجب تغییر در زندگی دیگران میشوند.
جانشین مدیرعامل ساتا افزود: انسانهای تغییردهنده تیمهای برنده میسازند، صاحب تفکر و قادر به تولید فکر هستند و درمجموع نگرش آنها به پیرامونشان محدود نیست.
امیر فرشاد نجفیپور با بیان اینکه برای ایجاد خلاقیت باید به تفکرمان اجازه گسترش دهیم،تصریحکرد: برای تحقق این امر باید ذهنمان را در راستای خلاقیت تمرین دهیم و از خیالپردازی هراس نداشته باشیم. متاسفانه عموما این شهامت را نداریم که خیالپردازیهایمان و در واقع طرحهای ذهنیمان را در جمع مطرح کنیم و همین امر سبب میشود که طرحهای خلاقانه چندان گسترش نیابد.
وی با اشاره به اینکه شرکت هرمس شریف نمونه یکی از گروههای تغییردهنده هستند، عنوانکرد: بیمه کوثر با حمایت از این طرح نشان داد که قابلیت تغییر کردن را دارد و با گذر از این مرحله و حرکت به سمت تغییردهندگی، صنعت بیمه را متحول خواهد شد.
دیدگاهتان را بنویسید