
تصویر روز: خط قرمز گروه صنعتی ایران خودرو در نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش رضایت مشتری است.
این گروه صنعتی در ایام نوروز برنحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی نظارت کامل داشته است . برهمین اساس گروه مدیران خدمات پس از فروش ایرانخودرو که از آغاز تعطیلات نوروز به منظور نظارت بر حسن ارائه خدمات به هموطنان به برخی استانها و شهرهای کشور سفر و به نمایندگیهای مجاز، امدادهای جادهای و سایر مراکز خدماتی ایرانخودرو سرکشی کرده بودند، امروز پس از سفر به سیستان و بلوچستان، کرج، قزوین، زنجان، گلستان و توابع، به تهران رسیدند و از نزدیک به بررسی ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی پرداختند.
بازدید از نمایندگیهای این استان به دلیل اینکه مبادی ورودی استان تهران در ایام تعطیلات مسافرپذیری بالایی دارد و گذرگاه عبور به شهرستانهای اطراف نیز هست، بیش از پیش زیر ذره بین و نگاه تزبین مردم قرار دارد.
به طور کلی بازدیدها های نوروزی به منظور نظارت و تسریع در ارائه خدمات با کیفیت به مسافران و همشهریان توسط مدیران ارشد خدمات پس از فروش در ایام تعطیلات صورت گرفت .
مطالب مرتبط

رادیو داروهای جدید به صورت گسترده توزیع میشوند
20 فروردین 1404
ظهور پردازندههای پرسرعت با استفاده از فناوری کوانتومی
20 فروردین 1404
شارژ کالابرگ دهک یک تا سه از امروز
20 فروردین 1404
قیمت طلا، سکه و ارز ۲۰ فروردین
20 فروردین 1404
دیدگاهتان را بنویسید