
تصویر روز: مدیرعامل سایپایدک از نزدیک بر حسن انجام خدمت رسانی در روزهای ابتدایی طرح خدمات و امداد نوروزی ۹۸ گروه خودروسازی سایپا نظارت کرد.
به گزارش تصویر روز ، بهزاد پناهی در آخرین روز سال ۱۳۹۷ و پیش از تحویل سال در بازدید سرزده از ستاد طرح، ضمن تشکر از دست اندرکاران اجرای طرح امداد نوروزی، خواستار همت و دقت بیشتر برای بهبود زمان انتظار مشتریان شد. همچنین بر خدمات رسانی در کوتاهترین زمان و ارائه خدمات با کیفیت مطلوب به امدادخواهان تاکید کرد.
پناهی مهم ترین هدف طرح خدمات و امداد نوروزی را ایجاد آرامش، اطمینان خاطر و آسایش در سفر برای تمامی هموطنان دانست. همچنین بیست یک روز طول طرح را فرصتی برای همکاری با پلیس راهور و سایر ارگان ها دانست.
لازم به ذکر است در این بازدید نظام الدین وفا، مدیرعامل شرکت امدادخودرو سایپا و جمعی از مدیران دو شرکت حضور داشتند.
گفتنی است طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا از تاریخ ۲۵ اسفندماه سال ۱۳۹۷ آغاز شده و تا ۱۶ فروردین ماه سال ۱۳۹۸ ادامه خواهد یافت. مرکز تماس امدادخودرو سایپا به صورت شبانه روزی از طریق شماره تماس ۰۹۶۵۵۰ آماده ارائه خدمات امدادی در سراسر کشور است.
مطالب مرتبط

حرکت سایپایدک در مسیر تحقق فروش ۲۷ همت خدمات و قطعات در سال جاری
31 اردیبهشت 1404
سایپا هیچ درخواستی برای تاخیر در خصوصی سازی نداشته است
28 اردیبهشت 1404
اعلام شرایط فروش گروه خودرو سازی سایپا به مناسبت سوم خرداد
27 اردیبهشت 1404
تداوم رشد ارزش سهم سایپا بعد از بازگشایی نماد
23 اردیبهشت 1404
آغاز پیشفروش نقدی سایپا ۱۵۱ از امروز
22 اردیبهشت 1404
دیدگاهتان را بنویسید