1564963

۱۰۰ واحد مسکونی در پلدختر تعمیر و بازسازی می‌شود

تصویر روز: نماینده بسیج اصناف در شهر سیل‌زده پلدختر گفت: بسیج اصناف کشور ۱۰۰ واحد مسکونی را در شهر سیل‌زده پلدختر مرمت، تعمیر و بازسازی خواهد کرد.

به گزارش تصویر روز سلمان شریفی در گفت‌وگو با تسنیم در پلدختر اظهار داشت: بسیج اصناف از روز ۱۳فروردین ماه در شهر سیل‌زده پلدختر حضور دارد و بعد از پاکسازی و لایروبی از منازل مردم لوازم خانگی را بین سیل‌زدگان توزیع کرد که تعدادی شناسایی و لوازم خانگی در اختیار آنها قرار گرفته‌است.

وی با بیان اینکه ۳۰جهیزیه به نوعروسانی که وسایل زندگی آنها در اثر سیل از بین برده، تحویل داده شده افزود: با شروع فصل گرما در شهر سیل‌زده پلدختر تاکنون ۱۰۰کولر بین نیازمندان توزیع شده‌است.

نماینده بسیج اصناف کشور عنوان کرد: بسیج اصناف کشور ۱۰۰واحد مسکونی در شهر پلدختر را مرمت، تعمیر و بازسازی خواهد کرد که از امروز کار ساخت‌وساز شروع شده و بین یک‌ماه تا۴۰روز آینده کار ساخت این منازل به پایان خواهد رسید؛ هم‌چنین بسیج اصناف این تعداد واحد مسکونی را هم از لحاظ لوازم خانگی تجهیز خواهد کرد.

وی بیان کرد: به‌مناسبت عید سعید فطر آرد بین ۹نانوایی شهر پلدختر توزیع شده و ۱۸هزار قرص نان صلواتی در پلدختر پخت و توزیع خواهد شد.

شریفی با بیان اینکه تاکنون لوازم خانگی از جمله یخچال، پتو، گاز، جاروبرقی و فرش بین نیازمندان توزیع شده‌‌است، گفت: مردم سیل‌زده هنوز در منازل خود مستقر نشده‌اند، توزیع کمی دشوار شده ولی اگر منازل درست شود و مردم به خانه‌ها برگردند نیازمندی‌های آنها در بحث لوازم خانگی برطرف می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *