تصویر روز: یک منبع آگاه در وزارت صنعت گفت: در خدمات پس از فروش برندهای لوازم خانگی کرهای در ایران مشکلی وجود ندارد و طبق ضوابط سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان این شرکت ها به ارائه خدمات میپردازند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران این ، منبع آگاه گفت: در زمینه تأمین قطعات برای تولید محصولات جای نگرانی نیست و در حال مذاکره با طرف های کره ای هستیم تا مشکلات پیش رو حل شود. البته یک سری افراد سودجو، در حال سیاه نمایی در بازار هستند و در برخی موارد شایعه سازی هایی مبنی بر ورشکست شدن شرکت های کره ای و یا افزایش قیمت ها انجام می دهند که این موضوعات به طور کل تکذیب می شود.
وی تصریح کرد: تحریمهای ظالمانه بر فعالیت برندهای لوازم خانگی کره ای بی تأثیر نبود ولی همچنان مذاکرات با روند خوبی در حال انجام است .
دیدگاهتان را بنویسید