تصویر روز: مدیرروابط عمومی بیمه تجارتنو اظهارداشت: صنعت بیمه کشور زمانی مسیر توسعه را در پیش خواهد گرفت که رسانهها با جریان سازی و نقدهای منصفانه ضعفهای این صنعت را به گوش مسئولان برسانند تا با اصلاح ساختار رضایت مردم از خدمات این صنعت مهم به خوبی جلب شود.
به گزارش روابط عمومی؛ درجریان دیدارخبرنگار بانک مردم با محمد بیانی مدیر روابط عمومی بیمه تجارتنو؛ وی رسانه ها را پل ارتباطی مستحکم بین مردم ومسئولان عنوان کرده وافزود: از آنجایی که معرفی خدمات و عملکرد هربنگاه اقتصادی، نهاد و یا سازمان اجرایی برای اطلاع رسانی توسط رسانه ها انجام و درمقابل مطالبات مردمی در قالب انتقادات، پیشنهادات وغیره ازمسئولان و مدیران اجرایی و همچنین سنجش رضایتمندی ازسطح خدمات به همراه شفاف سازی عملکرد از کانال رسانهها صورت میگیرد، بنابراین نقش رسانهها درتوسعه کشوربا اطلاع رسانی دقیق و صحیح بسیار حایزاهمیت است.
وی با بیان این که رسانه ها باید بدون حب و بغض و یا تفکر سیاسی و حزبی رسالت کاری خود را در امراطلاع رسانی درست انجام دهند، افزود: با توجه به جایگاه رفیع رسانهها، قلم و تریبون اطلاع رسانی باید در دست افرادی قرارگیرد که علاوه برداشتن تخصص، تبحرو دانش لازم در حفظ شان و جایگاه شغلی خود کوشا باشند.
بیانی درادامه با تاکید برتعامل هرچه بیشتربیمه تجارتنو با رسانهها گفت: باهمکاری، همفکری وهمگرایی کارشناسان روابط عمومی این شرکت با رسانه ها به خوبی می توان علاوه بررفع کاستیها، سطح کیفی خدمات را آنگونه که به جلب رضایت مشتریان منجرشود، گسترش داد.
مدیرروابط عمومی بیمه تجارت نوافزود: با ابزاررسانه و حرکت در مسیر آگاهی بخش افکارعمومی به نحو احسنت این امکان فراهم می شود که خدمات مطلوب بیمه متناسب با نیازمشتریان به مردم اطلاع رسانی شود چرا که هنوز بسیاری از افراد جامعه با منافع و محاسن خدمات بیمه با آنکه آینده آنها را تضمین میکند آشنایی کامل ندارند.
دیدگاهتان را بنویسید