احداث موزه صنایع دستی در البرز

تصویر روز: معاون استاندار البرز با بیان اینکه البرز ظرفیت‌های مناسبی در حوزه صنایع دستی دارد، گفت: موزه صنایع دستی در این استان احداث می‌شود.

به گزارش تصویر روز به نقل از تسنیم هیربد معصومی در افتتاح نخستین کاروان صنایع دستی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دولت به صورت جدی حمایت از مشاغل پایدار در روستاها را دارد، اظهار داشت: در دولت تدبیرو امید برای نخستین بار معاونت توسعه روستایی در نهاد ریاست‌جمهوری با مسئولیت دکتر رضوی راه‌اندازی شده است.

معاون استاندار با بیان اینکه کارهایی در ایجاد مشاغل در حوزه صنایع دستی در دستور کار است، افزود: این امر هم از لحاظ بهره‌وری و نیز حفظ میراث و سابقه تاریخی خوب است.

وی با اشاره به اینکه استان البرز به لحاظ اهمیت و نزدیکی به پایتخت به عنوان نخستین استان برای میزبانی از کاروان صنایع دستی انتخاب شده است، گفت: قصد داریم موزه‌ای برای صنایع دستی در استان ایجاد شود که در شرف کلنگ‌زنی و افتتاح است.

معصومی با بیان اینکه یکی از محورهای توسعه استان حوزه گردشگری است، افزود‌: زیرساخت‌های گردشگری به لحاظ جوان بودن و تعویض و جابه جایی مدیران، نتوانسته راهبردهای دولت را پیاده کند و به دنبال ایجاد زیرساخت‌های آن هستیم‌.

وی با بیان اینکه زمین برای این کار از راه و شهرسازی دریافت می شود، گفت‌: شهرداری نیز در این بخش سرمایه‌گذاری و مشارکت می‌کند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *