is

قطار پایش نمایندگی ها به استان مرکزی رسید


تصویر روز: مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ( ایساکو) در بازدید از نمایندگی های شهر اراک به صاحبان امتیاز نمایندگی‌ها تاکید کرد: نمایندگی ها امنیت خاطر را به مراجعه‌کنندگان بدهند که مشکلات خودرویی آن‌ها دراسرع وقت و با بهترین کیفیت رفع خواهد شد.

به گزارش تصور روز مدیران ارشد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که در اولین روزهای تعطیلات تابستانی برای بررسی کیفیت ارائه خدمات به آذربایجان شرق سفر کرده بودنددردومین روز از تعطیلات به شهر اراک رسیدند.
مدیران شرکت ایساکو، در این بازدید نمایندگی‌های مجاز ۱۴۲۲، ۱۴۱۴۱، ۱۴۱۰، ۱۴۰۴ پایش کردند و ضمن گفت وگوی صمیمانه مهندس حسینی مدیر عامل این شرکت با مشتریان مراجعه کننده به این نمایندگی‌ها، کیفیت کلی خدمات ارائه شده در شهر اراک مورد بررسی قرار گرفت.
در پایان بازدید از نمایندگی‌های استان مرکزی توسط مدیران، موارد مطرح شده پس از استماع بازخوردهای مردمی و سخنان مسئولان نمایندگی و پرسنل آن‌ها، جمع‌بندی و تا حد امکان مواردی رفع شد. همچنین سایر موارد برای بررسی و ارائه طریق به ستاد ارجاع داده شد.
گفتنی است طی ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال ۹۷، که اخیرا اعلام شده است، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو موفق شد ضمن کسب بالاترین امتیاز در حوزه خدمات پس از فروش در سطح کشور، در شاخص‌های «سرعت ارایه» و «هزینه خدمات» به امتیازهای بسیار خوبی دست یابد، به نحوی که در شاخص سرعت ارائه خدمات که تقریبا یک پنجم نمره کل خدمات پس از فروش را تعیین می‌کند، ایساکو نمره ۸۴ از ۱۰۰ کسب کرد. همچنین در شاخص هزینه خدمات نیز امتیاز کامل ۱۰۰ از ۱۰۰ را از آن خود کرد.

tr
1ae4a0a5 bbae 4f86 9dac 7e52d0061c6b
fc5acf92 6605 45fd 8caf f94970b38421
8bec6a45 015b 486b 9fa7 4e02a018f319
281097f7 1a9e 477d b283 a98fc1ae49df

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *