diabet

معرفی داروی جدید بیماران دیابتی در تهران + تصاویر

تصویر روز: دارو‌های جدید درمان بیماری دیابت امروز در دومین همایش دیابت و داروهای نوین معرفی شد.

به گزارش تصویر روز در این همایش یک روزه جزئیاتی از داروی جدید دیابت داده شد بر اساس این گزارش، نوونوردیسک یک شرکت معتبر دارویی جهانی است که طی ۹۰ سال گذشته در زمینه مراقبت‌های دیابت یکی از برترین شرکت‌های جهان بوده است و سابقه طولانی در نوآوری و خلاقیت دارد. دفتر اصلی شرکت نوونوردیسک در دانمارک واقع شده و شعب آن در ۷۵ کشور جهان مشغول به فعالیت هستند و این شرکت محصولات خود را به ۱۹۰ کشور جهان عرضه می‌کند. نوونوردیسک حدود ۴۰ هزار نفر را در سراسر جهان در استخدام دارد که از این تعداد حدود ۴۰۰۰ نفر در بخش تحقیقات مشغول به کار هستند. طبق برآوردهای انجام شده، در سال ۲۰۱۱ حدود ۲۴ میلیون نفر در سر تا سر جهان از ابزارها و داروهای تزریقی شرکت نوونوردیسک استفاده کرده بودند.

نوونوردیسک تأمین انسولین را در ایران از دهه ۱۳۷۰ آغاز کرده و از سال ۱۳۷۹ نیز ارائه درمان‌هایی دارویی هموفیلی را از طریق یک دفتر نمایندگی در ایران آغاز کرد. این شرکت در سال ۱۳۸۵ دفتر خود را در تهران تأسیس کرد و از آن تاریخ تا کنون توافقنامه‌هایی جهت تولید داخلی کلیه داروهای اصلی خود را به همراه انتقال دانش فنی به امضاء رسانده است.

نوونوردیسک ایران به طور مستقیم یا غیر مستقیم تقریباً به ۴۵۰۰۰۰ فرد دیابتی در ایران خدمت‌رسانی می‌کند. این شرکت علاوه بر انسولین‌های نسل قدیم (انسولین‌های انسانی)، انسولین‌های نسل جدید (انسولین‌های مدرن) را نیز تأمین می‌‌کند که از ابزارهای پیشرفته‌ای برای تزریق استفاده می‌کنند و در بهبود کیفیت زندگی افراد مبتلا به دیابت نقش به سزایی دارند. تعهد نوونوردیسک نسبت به تغییر دنیای دیابت هسته اصلی فعالیت‌های این شرکت را در ایران تشکیل می‌دهند. نوونوردیسک علاوه بر تأمین انسولین و سایر داروها، در اقدامات حمایتی بسیاری شرکت می‌کنند تا هدف این اقدامات کمک به بیماران است تا بیماری خود را کنترل کنند و کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشند.

۱۱

۱۳

۱۶

۱۵

۱۴

۱۷

۱۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *