تبلیغ زیان پای ثابت نشریات در دهه ۵۰ بود چرا که این خودروی ارزانقیمت در این دوره در میان جوانان طرفداران فراوانی داشت.
خبرآنلاین: ژیان که این روزها در قالب خودرویی کلکسیونی و نه مصرفی در بازار ایران خرید و فروش می شود، در دهه ۵۰ یکی از خودروهای مورد توجه نسل جوان بود .
این خودروی فرانسوی هر چند هیچ گاه رقیبی برای پیکان ، خودروی محبوب آن سال ها تبدیل نشد، اما در دوره یا نماد ثروت محسوب می شد به طوری که در بسیاری از فیلم های سینمایی آن سال ها شخصیت ثروتمند داستان بر نوعی از انواع ژیان سوار می شد.ژیان در سه مدل زیان مهاری، ژیان مسقف دولوکس برای حمل بار و ژیان سواری در بازار ایران عرضه میشد . در حال حاضر تنها ژیان سواری از نسل ژیان آن دوره باقی مانده است.
این تصویر تبلیغ ژیان در دهه ۵۰ را نشان میدهد.
دیدگاهتان را بنویسید