
تصویر روز: دادگاه فدرال «فیسبوک» را به خاطر قراردادی که بهطور کامل اجرا نکرده است، به پرداخت ۴۰ میلیون دلار به آگهیدهندگان شاکی محکوم کرد.
به گزارش فارس به نقل از واشنگتن تایمز، فیسبوک موافقت کرده مبلغ ۴۰ میلیون دلار به تبلیغکنندگانی بپردازد که گفتهاند میزان زمانی که کاربرانش فیلمها را تماشا میکنند، افزایش یافته است.
شبکه خبری مرکوری «سَن هوزه» اعلام کرده که غول رسانههای اجتماعی مستقر در کالیفرنیا در دادخواستی که به دادگاه ارائه کردند هرگونه تخلف را رد کردهاند.
روز جمعه اخطاریه تسویه حساب توسط شاکیان در دادگاه فدرال اوکلند ثبت شد.
آگهی دهندگان در سال ۲۰۱۶ پس از تحلیل و سنجش کاربران که ظاهراً میانگین مدت زمانی که مصرفکنندگان برای دیدن تبلیغات ویدیوی صرف میکردند، به اندازه نیمی از آنچه که با فیسبوک توافق کرده بودند، پخش میشده و به این دلیل از فیسبوک به دادگاه شکایت کردند.
در این دادخواست گفته شده که زمان پخش تبلیغات ۹۰۰ درصد افزایش حبابی داشته و این ترفند آگهیدهندگان را برای خدمات تبلیغاتی ویدیویی فیسبوک متقاعد کرده است. فیسبوک البته این ایراد را پذیرفته لیکن آن را یک خطا (اِرور) در فرمول اجرایی این قراردادهای تبلیغاتی عنوان کرده است.
فیسبوک اما تمام اتهامات در این مورد که مهندسان این شرکت در وظیفه خود آن هم به مدت یک سال، قصور کردهاند را رد کرده است.
مطالب مرتبط

جزئیات جدید از ماجرای توقف معاملات سهام دو خودروساز
16 خرداد 1404
تغییر ساعت اعمال محدودیت تردد به سمت چالوس
16 خرداد 1404
پاسخی به شایعه شیوع ویروس «مرس» در میان حجاج
15 خرداد 1404
چند توصیه غذایی برای پیشگیری از سنگ کلیه
15 خرداد 1404
دیدگاهتان را بنویسید