
تصویر روز: در ششمین دوره جشنواره ملی برند محبوب که از تاریخ ۱۵ اردیبشهت تا ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ از طریق سایت irantopbrands.org و با حضور ۳۶۰۱ برند و با مشارکت بیش از ۲میلیون و پانصد هزار نفر برگزار شد.
شرکت بیمه پاسارگاد در گروه بیمه های عمر و سرمایه گذاری با کسب رتبه دوم در گروه اصلی بانک و بیمه با انتخاب شرکت کنندگان برگزیده شد.
در این نظرسنجی از مدل مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف کنندگان در هر یک از گروهای کالا و خدمات استفاده شد تا در زمینه مشارکت گسترده مصرف کنندگان، ارزیابی قابل اعتمادی از طریف گسترده برندهای فعال در گروه های مختلف کالا و خدمات به دست آید.
نوشته قبلی قفل گشایی با اثر انگشت در نسخه اندروید واتساپ
نوشته بعدیزمان مجمع عمومی فوق العاده بیمه رازی
مطالب مرتبط

قیمت طلا و سکه ۲۲ تیر
22 تیر 1404
مهریه از مالیات معاف است
22 تیر 1404
دیدگاهتان را بنویسید