تصویر روز: نخستین همایش مدیریت برند سازی و مشتری مداری در سالن های مراقبت و زیبایی در هتل استقلال برگزار می شود .
به گزارش تصویر روز سعید اصفهانی دبیر اجرایی مراسم با اعلام این خبر افزود : اکثر سالن های زیبایی به دلیل عدم فراگیری آموزش های نوین در حوزه استانداردهای تبلیغات، جذب و مدیریت مشتریان، نحوه صحیح برندسازی و همچنین اجرای صحیح امور حقوقی و قراردادی پرسنل خود در درون آرایشگاه، متحمل ضرر و زیان فراوان شده اند و بعضا مجبور به ترک میدان رقابت شده اند.
اصفهانی افزود : پیش از این مقوله برند و برندینگ زیرمجموعه علم مارکتینگ و بازاریابی به حساب میآمد، اما در دهه اخیر در کشورهای توسعه یافته، برند به عنوان یک مقوله مستقل و کرسی دانشگاهی در جهان مورد توجه قرار گرفته است که موسسه آموزش عالی آزاد فناوران حکیم در راستای استقرار رفتار سازمانی و تفکر سیستمی در واحد های صنفی و بنگاه های زودبازده و رونق تولید برپایی مراسم را در دستور کار قرارداد.
به گزارش تصویر روز دبیر اجرایی اظهار داشت: آموزش نکات کلیدی مدیریت در جهت توسعه تجاری واحد های صنفی ، تاثیر برند سازی تجاری در رونق کسب وکار سالن های مراقبت و زیبایی و ارایه تکنیک های مشتری مداری نوین از مهم ترین اهداف این همایش است که امیدواریم موجب کارآفرینی ، اشتغال زایی و بهبود فعالیت های تجاری مدعوین گردد.
اصفهانی خاطرنشان کرد: همایش تخصصی فوق به آدرس اینترنتی fanavaranacademy.ir در تاریخ ۲۳ آذر ماه سال جاری در هتل استقلال تهران برگزار می شود که علاقه مندان جهت ثبت نام و حضور می توانند به سایت فوق مراجعه کنند.
دیدگاهتان را بنویسید