تصویر روز: نخستین همایش مدیریت برند سازی و مشتری مداری در سالن های مراقبت و زیبایی در هتل استقلال برگزار می شود .
به گزارش تصویر روز سعید اصفهانی دبیر اجرایی مراسم با اعلام این خبر افزود : اکثر سالن های زیبایی به دلیل عدم فراگیری آموزش های نوین در حوزه استانداردهای تبلیغات، جذب و مدیریت مشتریان، نحوه صحیح برندسازی و همچنین اجرای صحیح امور حقوقی و قراردادی پرسنل خود در درون آرایشگاه، متحمل ضرر و زیان فراوان شده اند و بعضا مجبور به ترک میدان رقابت شده اند.
اصفهانی افزود : پیش از این مقوله برند و برندینگ زیرمجموعه علم مارکتینگ و بازاریابی به حساب میآمد، اما در دهه اخیر در کشورهای توسعه یافته، برند به عنوان یک مقوله مستقل و کرسی دانشگاهی در جهان مورد توجه قرار گرفته است که موسسه آموزش عالی آزاد فناوران حکیم در راستای استقرار رفتار سازمانی و تفکر سیستمی در واحد های صنفی و بنگاه های زودبازده و رونق تولید برپایی مراسم را در دستور کار قرارداد.
به گزارش تصویر روز دبیر اجرایی اظهار داشت: آموزش نکات کلیدی مدیریت در جهت توسعه تجاری واحد های صنفی ، تاثیر برند سازی تجاری در رونق کسب وکار سالن های مراقبت و زیبایی و ارایه تکنیک های مشتری مداری نوین از مهم ترین اهداف این همایش است که امیدواریم موجب کارآفرینی ، اشتغال زایی و بهبود فعالیت های تجاری مدعوین گردد.
اصفهانی خاطرنشان کرد: همایش تخصصی فوق به آدرس اینترنتی fanavaranacademy.ir در تاریخ ۲۳ آذر ماه سال جاری در هتل استقلال تهران برگزار می شود که علاقه مندان جهت ثبت نام و حضور می توانند به سایت فوق مراجعه کنند.
مطالب مرتبط

ثبتنام وام ودیعه مسکن دانشجویی تا ۲۰۰ میلیون از اردیبهشت
22 فروردین 1404
بیمه مرکزی: نداشتن معاینه فنی مانع پرداخت خسارت نیست
22 فروردین 1404
آغاز فروش محصولات گروه سایپا از هفته آینده
21 فروردین 1404
پرداخت سود سهام عدالت متوفیان به وراث ادامه دارد؟
21 فروردین 1404
دیدگاهتان را بنویسید