khadamat ghazaei

۱۶ خدمت جدید دفاتر الکترونیک قضایی

تصویر روز: در راستای توسعه خدمات الکترونیک قضایی و کاهش مراجعات حضوری مردم، ۱۶ عنوان جدید به خدمات دفاتر الکترونیک قضایی اضافه شد.

به گزارش تصویر روز به نقل از تسنیم؛ بر اساس آنچه سرپرست اداره کل خدمات الکترونیک قضایی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه به دفاتر خدمات الکترونیک ابلاغ کرده، از ۱۲ آبان ماه جاری، ثبت و ارسال تعداد ۱۶ عنوان لایحه جدید فراهم شده و دیگر نیازی نیست مردم برای ثبت این لوایح به مجتمع‌های قضایی مراجعه کنند.

لایحه ممنوع شدن وکیل از وکالت، اعلام تعذر وکیل، اعلام تعذر اصحاب دعوا، اعلام قبول وکالت، اعلام عزل وکیل، اعلام تعلیق وکیل، اعلام استعفای وکیل، اعلام جهات رد کارشناسی، قبول داوری، اعلام پرونده مرتبط، اعلام زوال سمت، فوت و حجر اصحاب دعوا، اعلام فوت وکیل، تحویل صورت‌حساب منابع اموال توقیف شده، اعلام رد ترکه، لایحه دفاعیه و اعلام نشانی جدید، لوایح و عناوین جدیدی هستند که از این پس مردم می‌توانند برای ثبت و ارسال آنها به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنند.

بر اساس آنچه پیش از این مسئولان مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه اعلام کردند، در حال حاضر بیش از ۲ هزار دفتر خدمات الترونیک قضایی در سراسر کشور فعال است و افزون بر یک هزار عنوان خدمت از سوی این دفاتر ارائه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *