bimeh markazi.1

جلسه کارشناسان بیمه ای برای حضور در مدارس

تصویر روز: با حضور کارشناسان معرفی شده از سوی شرکت ها بیمه ای در بیمه مرکزی، موارد قابل انتقال به دانش آموزان در قالب پروژه زنگ بیمه در مدارس تبیین شد.

به گزارش تصویر روز در این جلسه معاون مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی با تشریح برنامه های مختلف صنعت بیمه کشور در تعامل با آموزش و پرورش از «گنجاندن مفاهیم بیمه ای در کتب درسی و مجلات رشد دانش آموزی» و «حضور در مدارس برای انتقال مفاهیم بیمه ای به کودکان» به عنوان مهم ترین برنامه ها یاد کرد و گفت: هدف از اجرای این برنامه توسعه فرهنگ بیمه و آشنایی دانش آموزان با خدمات بیمه ای و از همه مهم تر انتقال بیمه به خانواده های ایرانی است.

گودرزی اضافه کرد: پروژه زنگ بیمه در مدارس ، بصورت همزمان در تهران و استانهای سراسر کشوردر روز ۱۹ آبان ماه شروع می شود، این پروژه در تهران توسط بیمه مرکزی و در استانها توسط شرکت های بیمه ای برگزار می شود.

وی از ارایه نمایش بیمه ای، اهدا کتاب به دانش آموزان و برگزاری مسابقه بیمه ای به عنوان مهم ترین فعالیت های این برنامه نام برد و از کارشناسان بیمه ای دعوت کرد که آنها نیز با زبان ساده و کودکانه، مفاهیم بیمه ای را برای دانش آموزان تبیین کنند.

کارشناسان بیمه ای هم در این برنامه ضمن بیان نقطه نظرات خود بمنظور اجرای بهتر این پروژه پیشنهاداتی را ارایه نمودند. گفتنی است بیش از ۸۰ نفر از کارشناسان بیمه ای از شرکت های مختلف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *