etihad airways revenue

کسب جوایز اسکای تراکس توسط هواپیمایی اتحاد

تصویر روز: هواپیمایی اتحاد خط هوایی ملی امارات متحده عربی در مراسم جهانی جوایز بین المللی اسکای تراکس حائز سه عنوان برترین فرست کلاس ، برترین پذیرایی داخل پرواز فرست کلاس ( کترینگ ) و بهترین صندلی فرست کلاس ( برای سوئیتها و آپارتمان های داخل پرواز ) شد.

به گزارش تصویر روز جوایز اسکای تراکس در صنعت هوانوردی در جهان از اعتبار و جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و معیار مناسبی برای سنجش جایگاه و مقایسه خطوط هوایی در سطح بین المللی می باشد. انتخاب برندگان این جوایز با نظرسنجی از بیش از ۱۸ میلیون نفر مسافر پروازهای خطوط هواپیمایی در یک دوره زمانی ۱۰ ماهه صورت گرفته است.

هواپیمایی اتحاد در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار اقدام به رونمای از طرح های انقلابی کابین های فرست کلاس خود در هواپیماهای ایرباس A380 و بوئینگ B787 دریم لاینر نمود. توسعه و بهبود مستمر بخش فرست کلاس و سرمایه گذاری ویژه در این بخش از استراتژی های اصلی اتحاد می باشد.

در سالهای اخیر ، اتحاد جوایز متعددی را در ارتباط با بخشهای فرست و بیزینس کلاس به دست آورده و در سال جاری نیز برای دومین بار هر سه جایزه فرست کلاس اسکای تراکس را یک جا به خود اختصاص داده است.

بخش فرست کلاس هواپیماهای ایرباسA380 اتحاد شامل آپاتمان های خصوصی با مبلمان ، تختخواب ، سرویس بهداشتی و دوش حمام اختصاصی می باشد. در هواپیماهای بوئینگ B787 دریم لاینر این خط هواپیمایی نیز در بخش فرست کلاس از میهمانان در سوئیت های اختصاصی با کلیه امکانات رفاهی شامل تختخواب ، تلویزیون ۲۴ اینچ ، میز غذاخوری و کمد لباس خصوصی پذیرایی می گردد.

در کلیه بخشهای فرست کلاس در تمامی پروازهای اتحاد طبخ غذا توسط سرآشپزهای مجرب بین المللی حاضر در پرواز مدیریت شده و از مواد غذایی تازه و متنوع با ارزش غذایی بالا استفاده می شود. مسافرین بخش فرست کلاس قابلیت انتخاب انواع غذا و نوشیدنی از منوهای متنوع اتحاد را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *