اطفاء حریق در چهار راه استانبول

حریقی که در ساعت ۵ و ۴۵ صبح امروز چند باب مغازه به وسعت هزار متر را به آتش کشیده بود، دقایقی قبل اطفاء شد.

جلال ملکی در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: بلافاصله بعد از اعلام حریق به سازمان ۵ ایستگاه به محل اعزام و عملیات اطفاء آغاز شد.
وی گفت: محل آتش سوزی در ضلع شرقی ساختمان پلاسکو در طبقه دوم یک مجموعه تجاری روی داده بود که به محض ورود ماموران آتش نشانی سه نفر از کسانی که در طبقه دوم گیر افتاده بودند، خارج شدند.
ملکی افزود: هم اکنون عملیات اطفاء حریق انجام شده و ماموران در حال لکه گیری هستند و خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسیده است.
کارگرانی که در این مجموعه حضور داشتند، گفتند: شرکت گاز حدود دو سال است این مجموعه را معطل گذاشته و از لوله کشی و گاز رسانی به این مجموعه تجاری خودداری می‌کند و ما مجبور شده ایم برای گرمایش از وسایل گرمایشی برقی استفاده کنیم که استفاده از این وسایل موجب شروع حریق در یکی از مغازه‌ها و سپس سرایت آن به دیگر مغازه‌ها شده است.

آتش سوزی در چهار راه استانبول
آتش سوزی وسیع در ضلع شرقی ساختمان سابق پلاسکو به وسعت پانصد متر و در چندین مغازه رخ داد که هم اکنون پنج ایستگاه آتش نشانی با تمامی امکانات در محل حضور دارند و در حال اطفای حریق هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *