
تصویر روز: شرکت بیمه کوثر برای سومین سال متوالی گواهینامههای استاندارد مدیریت کیفیت ایزو در بخشهای سنجش رضایت مشتریان نسخه۲۰۱۸، آموزش و رسیدگی به شکایات مشتریان نسخه۲۰۱۸ را دریافت کرد.
به گزارش تصویر روز و اعلام مدیر سیستمها و تطبیق مقررات بیمه کوثر، در یافت این گواهینامهها سندی بر تعهد شرکت بیمه کوثر به ارتقای سطح مدیریت کیفیت، اصلاح فرایندها، بهبود عملکرد، افزایش رضایت مشتریان و سایر ذینفعان، استفاده بهینه از منابع و کاهش هزینههای ناشی از ریسکهای بالا است.
مسعود طاهری با بیان اینکه سومین دوره « ممیزی مراقبتی » توسط شرکت IMQ برگزار شد، گفت: در این دوره گواهینامههای استاندارد بین المللی مدیریت کیفیت آموزش (ISO10015)، راهنمایی برای رسیدگی به شکایات مشتریان ISO10002 نسخه ۲۰۱۸ و راهنمایی برای سنجش رضایت مشتریان ISO10004 نسخه ۲۰۱۸ را دریافت کردیم.
مطالب مرتبط

عراقچی: با نفی غنیسازی، توافقی در کار نخواهد بود
14 خرداد 1404
قرعهکشی شاسیبلند 441P سایپا ۱۷ خرداد برگزار میشود
14 خرداد 1404
تراکنشهای «سپینو» بانک صادرات 30 میلیونی شد
14 خرداد 1404
آنچه باید درباره تهیه واکسن HPV بدانیم
14 خرداد 1404
دیدگاهتان را بنویسید