dolar.3

دلار یکساله ۱۶.۵ درصد ارزان شد

تصویر روز: متوسط نرخ دلار در آبان ماه ۹۸ در بازار آزاد شهر تهران ۱۱ هزار و ۵۱۳ تومان بود که نسبت به ماه مشابه سال قبل ۱۶.۵ درصد کاهش داشته است.

به گزارش صداو سیما، براساس آمار بانک مرکزی متوسط قیمـت فروش یک دلار آمریکا در آبان ماه ۱۳۹۸ در بازار آزاد شهر تهران ۱۱ هزار و ۵۱۳ تومان بود که در مقایسه با ماه قبل ۰.۹ درصد افزایش و نسبت به ماه مشابه سال قبل ۱۶.۵ درصد کاهش داشته است. همچنین حداقل و حداکثر نرخ فروش یک دلار آمریکا در ماه مذکور به ترتیب ۱۱ هزار و ۱۴۶ تومان و ۱۲ هزار و ۳۳۷ تومان بوده است.
همچنین در ابان ماه ۱۳۹۸ متوسط قیمت فروش یک یورو در بازار آزاد شهر تهران ۱۲ هزار و ۷۲۵ تومان بود که در مقایسه با ماه قبل ۱.۱ درصد افزایش و نسبت به ماه مشابه سال قبل ۱۹.۸ درصد کاهش داشته است. همچنین حداقل و حداکثر نرخ فروش یک یورو در ماه مذکور به ترتیب ۱۲ هزار و ۴۲۷ تومان و ۱۳ هزار و ۵۰۲ تومان بوده است.
در هشت ماه اول سال ۹۸ متوسط قیمت فروش یک دلار آمریکا و یک یورو در بازار آزاد شهر تهران به ترتیب ۱۲ هزار و ۵۳۱ تومان و ۱۴ هزار و ۱۰۲ تومان بوده است که نسبت به دوره مشابه سال ۱۳۹۷ دلار آمریکا ۲۲.۸ درصد و یورو ۱۸.۱ درصد افزایش یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *