akbari

توصیه بانک قرض الحسنه مهرایران به مشتریان

تصویر روز: دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران به منظور مقابله و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا طی پیامی از مشتریان، مراجعین و متقاضیان خدمات بانک ها خواست تا عملیات بانکی خود را با استفاده از سرویس های بانکداری الکترونیک و بدون مراجعه به شعب انجام دهند.
به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر اکبری در این پیام خواستار شد تا مشتریان و مراجعین به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری بیشتر فعالیت های بانکی خود را با استفاده از خدمات و سامانه های الکترونیکی بانک قرض الحسنه مهر ایران انجام دهند.
در متن این پیام آمده است:
با توجه به احتمال بالای انتقال ویروس کرونا از طریق تماس دست با محل‌های آلوده، کارشناسان نسبت به حضور در مجامع عمومی و مکان های شلوغ مانند شعب بانک ها هشدار می‌دهند.
در این دوران و باهدف کاهش انتقال ویروس کرونا و جلوگیری از سرایت این بیماری، هموطنان می توانند با استفاده از خدمات و سامانه های بانک قرض الحسنه مهر ایران صفر تا صد عملیات بانکی را بدون مراجعه به شعب و از داخل منزل و محل کار خود انجام دهند.
بر این اساس، مشتریان، مراجعین و متقاضیان خدمات بانک مهر ایران با استفاده از سرویس های متنوع طراحی شده در همراه بانک، اینترنت بانک و تلفن بانک و همچنین بهره مندی از سامانه های افتتاح حساب و درخواست تسهیلات به صورت آنلاین می توانند به منظور مقابله و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، بدون مراجعه حضوری به شعب، تمامی عملیات بانکی خود را انجام دهند.
بانک قرض الحسنه مهرایران استفاده از همه ظرفیت های موجود برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در واحدهای صف و ستاد را در دستور کار دارد و علاوه بر توزیع مدیریت شده اقلام بهداشتی و ضدعفونی کردن سطوح شعب و واحدها، با تقویت خدمات بانکداری الکترونیک خود در بستر موبایل و اینترنت تلاش می کند تا مشتریان خود را از مراجعه حضوری به شعب بی نیاز کند.
در ادامه این پیام دکتر اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران از مشتریان، مراجعین و متقاضیان عزیز خواست تا به منظور حفظ سلامتی و ایمنی بیشتر خود در مقابل این بیماری، چنانچه کار ضروری ندارند به شعب بانک مراجعه نکرده و در صورت مراجعات حضوری، همکاری های لازم با کارکنان بانک را داشته باشند.
دکتر اکبری تاکید کرد: انتظار می رود در این روزگار سخت که به همدلی تک تک افراد جامعه نیاز است، همگان درجهت کمک و مساعدت به یک دیگر گام بردارند و ضمن درک متقابل کارکنان شعب که در مواجه با مراجعین مختلف در معرض آلودگی قرار دارند با رعایت نکات بهداشتی، به ارتقای سلامت خود و دیگران کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *