تصویر روز: در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، مهدی مونسان به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره ایساکو جایگزین سید رضا حسینی شد.
مونسان که از مدیران با سابقه صنعت خودروسازی است، پیش از این به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت گسترش سرمایه گذاری ایرانخودرو فعالیت می کرد، از سوابق وی می توان به مدیرعامل شرکت قطعات اتومبيل ايران، رییس هیئت مدیره شرکت ساپکو، رییس هیئت مدیره مبدل خودروي پاک، رییس هیئت مدیره الکتريک خودرو شرق، رییس هیئت مدیره اگزوز خودرو خراسان اشاره کرد؛
وی دانش آموخته مهندسی متالورژی صنعتی، کارشناسی ارشد مهندسی متالورژی، DBA مدیریت پیشرفته کسب و کار و همچنین دانشجوی دکتری مهندسی مواد است.
از سوابق علمی و پژوهشی مونسان می توان به تدریس در دانشگاه های کشور در رشته های مختلف صنعتی و مرتبط با خودروسازی و نیز تالیف کتاب «رويکردهاي نوين فناوري نانو در حوزه انرژي» اشاره کرد.
گفتنی است پیش از این سیدرضا حسینی بیش از چهارسال سکاندار شرکت ایساکو بود.
ارائه خدمات نوين و رضايت مشتريان اولويت اول ایساكو
قائم مقام اجرايي مديرعامل ايران خودرو ارتقاي رضايتمندي مشتريان و ارائه خدمات نوين را از مهمترين اولويتهاي كاري ايساكو دانست.
ارائه خدمات نوين و رضايت مشتريان اولويت اول ایساكو
ايكوپرس- حميد مرادي قائم مقام اجرايي مدير عامل ايران خودرو در مراسم توديع و معارفه مدير عامل ايساكو گفت: در ارتقاي رضايتمندي مشتريان، نمايندگيهاي مجاز نقش و سهمي بيشتري دارند.
وي با بیان اينکه نمایندگیهای ايساكو نقطه تماس و خط مقدم ارتباط با مشتريان هستند، تاكيد كرد: رسالت امروز ما جذب مشتریان جدید و نگهداری مشتریان قدیمی است و این موضوع در سایه تغییر راهکارها و اتخاذ رویکردهای جدید در سیستم خدمات پس از فروش اين ایرانخودرو است.
قائم مقام اجرايي مديرعامل ايران خودرو از تلاشهاي شبانهروزي تيم مديريتي و كاركنان ايساكو براي استانداردسازی و تسهیل خدمترساني به مشتريان قدرداني كرد.
در ادامه عادل پيرمحمدي عضو هيات مديره ايران خودرو خاطر نشان كرد: نهادينه شدن فرهنگ خدمترساني به ذينفعان باعث تقويت اعتماد مردم به ايران خودرو مي شود.
وي افزود : برنامهها و كارهاي خلاقانهاي در زمينه ارائه خدمت به مشتريان توسط ايساكو صورت گرفته و بايد اين مسير خدمترساني ارتقا یافته و توسعه داده شود .
پيرمحمدي تاكيد كرد: مدير عامل جديد ايساكو، وظيفه خطيري در قبال بيش از دو ميليون مشتري ايران خودرو دارد و جلب رضايت حداكثري آنان كاري سخت است اما با تدوين برنامه هاي خلاقانه و توجه به شبكه خدمت رساني اين امر دست يافتني است.
مونسان مديرعامل جديد خدمات پس از فروش ايران خودرو نیز گفت: با تدوين و ارائه برنامههاي جديد، مسير خدمترساني به مشتريان را توسعه ميدهيم.
وي تاكيد كرد: از تمامي بسترها و ابزارهاي نوين براي جلب رضايت مشتريان و ارائه خدمات مطلوب و بهينه به آنان استفاده خواهيم كرد.
در ادامه، سيد رضا حسيني مدير عامل سابق ايساكو نیز گزارشي از عملكرد خود ارائه داد كه مورد تقدير قرار گرفت.
دیدگاهتان را بنویسید