
تصویر روز: کاربران اینستاگرام با اپلیکیشن اشتراکگذاری عکس که تحت مالکیت فیس بوک است، میتوانند تصاویر و ویدیوهایی را به اشتراک بگذارند که برای ۲۴ ساعت در این اپلیکیشن باقی میماند؛ قابلیتی مشابه شبکه اجتماعی اسنپچت.
به گزارش رویترز، اسنپ چت در سال ۲۰۱۱ راهاندازی شد و توانست مخاطبان خود و به خصوص نوجوانان را جذب کند که به فضای خصوصی که این اپلیکیشن فراهم میکند اهمیت میدهند. پیامهای متنی بلافاصله بعد از اینکه خوانده شوند ناپدید شده و پستها با گذشت ۲۴ ساعت از بین میروند.
مانند اسنپچت، اینستاگرام به ۵۰۰ میلیون کاربرش این امکان را میدهد که پستهای خود را با ایموجی و متن حاشیهنویسی کنند. به گزارش ایسنا اسنپ چت که در میان افراد جوانتر محبوبتر است، در کنار فیس بوکی قرار گرفته که ۱.۷ میلیارد کاربران ماهانهاش در سنین بالاتری هستند و اسنپچت اخیرا شرکت توییتر را در تعداد کاربران روزانهاش پشت سر گذاشته و در حال حاضر ارزشی معادل ۱۸ میلیارد دلار دارد.
مطالب مرتبط

قیمت طلا و سکه ۵ شهریور
05 شهریور 1404
۵ خدمت بانکی مشروط به ثبت نشانی در سامانه املاک و اسکان
05 شهریور 1404
فعالیت شعب کشیک بانک صادرات در روز پنجشنبه 6 شهریورماه
05 شهریور 1404
۲۵ کشور ارسال مرسولههای پستی به آمریکا را تعلیق کردند
05 شهریور 1404
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص تصمیم دولت استرالیا
05 شهریور 1404
دیدگاهتان را بنویسید