sorkhabi

۱۰ درصد سهام سرخابی ها واگذار می شود

تصویر روز: وزیر ورزش و جوانان گفت: در ابتدای خصوصی سازی ۱۰ درصد سهام سرخابی‌ها واگذار خواهد شد.

به گزارش تصویر روز مسعود سلطانی فر درگفتگو با صداوسیما درباره خصوصی سازی سرخابی‌ها گفت: بعد از تصمیمی که دولت پارسال گرفت و با حمایت مجلس خصوصی سازی دو باشگاه بزرگ و پرطرفدار استقلال و پرسپولیس از ۱۸ فروردین امسال قطعی شد.
وی افزود: برنامه زمانبندی چگونگی واگذاری سرخابی‌ها در هیئت عالی واگذاری به ریاست وزیر اقتصاد و دارایی و عضویت وزیر دادگستری، بنده، نمایندگان بخش‌های مختلف خصوصی سازی، دادستان کل کشور، نمایندگان مجلس، اتاق تعاون و بازرگانی به تصویب رسید.

*سرخابی‌ها تا نیمه سال در بازار سرمایه
وزیر ورزش و جوانان گفت: براساس جدول زمانبندی برای خصوصی سازی، امیدواریم، بتوانیم تا نیمه سال همه شرایط و مستندات را فراهم کنیم تا بتوانیم این دو باشگاه را وارد بازار سرمایه کنیم.
وی افزود: ابتدا ۱۰ درصد سهام سرخابی‌ها واگذار می‌شود، سپس بعد از کشف قیمت، مراحل مختلف واگذاری بعدی هم متناسب با شرایط زمانی انجام خواهد شد.

*برگزاری جلسات مستمر واگذاری
سلطانی فر با اشاره به برگزاری جلسات مستمر هفتگی و منظم هیئت عالی واگذاری گفت: این جلسات با حضور مدیران عامل دو باشگاه، معاونان وزارت ورزش و جوانان، مسئولان سازمان خصوصی سازی، بازار بورس و فرابورس برگزار می‌شود که خوشبختانه استمرار آن موجب شد تا روند اقداماتی سرعت گیرد.
وی ادامه داد: امروز هم جلسه هفتگی برگزار شد، در این جلسات مستمر و هفتگی، گزارشات لازم مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، مدیران حقوقی و مالی دو باشگاه در خصوص اقداماتی که باید انجام دهند، ارائه می‌شود.

*رصد روزانه موانع واگذاری
وزیر ورزش گفت: در جلسات هفتگی بعد از ارائه گزارشات، راهنمایی‌های لازم به دو باشگاه انجام می‌شود و تلاش می‌کنیم، با توجه به ظرفیتی که در وزارت ورزش وجود دارد، موانع موجود را به صورت روزانه رصد کرده و برطرف کنیم.
وی افزود: امیدواریم که در نیمه سال این واگذاری انجام شود، چون این امر مهم مطمئنا به سود هر دو باشگاه و ورزش کشور خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *