
تصویر روز: مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون اعلام کرد: نقش روابط عمومی صیانت از شأنیت و اعتبار سازمان است.
سعید معادی صبح امروز در جلسه گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که با حضور حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون و سید باقر فتاحی عضو هیات مدیره این بانک بهصورت ویدئوکنفرانس و با حضور مدیران استانی، معاونین استانها و مسئولین روابط عمومی استانها برگزار شد اظهار داشت: روابط عمومی بهعنوان حلقه ارتباطی میان سازمان و ذینفعان، کارکردهای مؤثری داشته است و تأثیرات زیادی در رشد و پیشرفت سازمان و اعتلای درجه اعتبار و شأنیت سازمان دارد.
معادی با اشاره به اینکه جایگاه روابط عمومی از بدو خلقت بشر و در بحث انتقال پیام و نقش ارتباطی پیامبران حائز اهمیت بوده است افزود: روابط عمومی از سویی بهعنوان زبان گویای بانک، وظیفه اطلاعرسانی و انتشار اطلاعات موردنیاز مخاطبین را بر عهده دارد و از سویی دیگر بهعنوان چشم بینا و گوش شنوای سازمان، وظیفه دریافت بازخوردها، پیشنهادها و انتقادات مشتریان را به مدیران ارشد سازمان منعکس مینماید.
معادی بابیان اینکه نقش بانک توسعه تعاون بهعنوان بانک عامل طرحهای ملی، منشأ خدمات و تأثیرات مثبتی در استانهای مختلف سراسر کشور داشته است افزود: بر اساس برنامه عملیاتی ابلاغی به استانها، معرفی طرحهای موردحمایت بانک و تأثیرگذاری طرحها و پروژهها در اشتغال و تولید منطقهای از مهمترین راهبردهای اطلاعرسانی بانک در سراسر کشور میباشد که موجب آگاهی عموم جامعه از خدمات توسعهای بانک و ایجاد اعتبار بیشتر بانک در میان اقشار میشود.
مدیر روابط عمومی بانک توسعه تعاون در ادامه گفت: اشراف و تسلط فعال روابط عمومی بر وظایف و کارکردهای محیط حرفهای خود، بستر لازم برای مدیریت بحران در شرایط دشوار را فراهم میسازد و امکان تبدیل تهدید به فرصت را برای سازمان ایجاد مینماید.
معادی با اشاره به اهمیت خدمترسانی بانک در ایام بحرانی شیوع کرونا گفت: کارآفرینان و تعاونگران نگاه ویژهای به نقش حمایتی بانک توسعه تعاون در این روزهای بحرانی دارند و بانک با تعامل مثبت با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی، میتواند بسترهای جهش تولید و حفظ و ایجاد اشتغال در واحدهای تولیدی را ایجاد نماید و نقش روابط عمومی در این زمینه کارگشا و حیاتی است.
معادی بهرهمندی از ظرفیت رسانههای نوین در اطلاعرسانی و ارتباط با مخاطبین و ذینفعان را از راهبردهای روابط عمومی بانک توسعه تعاون دانست و افزود: حضور در رسانههای الکترونیک و شبکههای اجتماعی با توجه به اقبال مخاطبین به این رسانهها بهعنوان یک ضرورت مطرح میباشد، ازاینرو روابط عمومی بانک توسعه تعاون نیز با رعایت ضوابط حرفهای و با سرعت و کیفیت بالای محتوای تخصصی، در انواع رسانهها حضورداشته است و سلایق گوناگون مخاطبین را پوشش داده است.
مطالب مرتبط

چک تمامالکترونیک؛ راهکار نهایی برای کاهش دعاوی و تخلفات بانکی
11 اردیبهشت 1404
تسهیلات مرحله دوم طرح «طنین چکنو» بانک صادرات افزایش یافت
11 اردیبهشت 1404
ابطال کارت سوخت خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث از ابتدای خرداد
11 اردیبهشت 1404
هشدار ایران به آمریکا
11 اردیبهشت 1404
دیدگاهتان را بنویسید