924edb78 0616 420a 9051 41eea2900f02

صنعت بیمه نیازمند بهره گیری از فضای جدید ارتباطات است

تصویر روز: مدیر عامل بیمه ایران معین با صدور پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.

به گزارش تصویر روز متن کامل این پیام به شرح زیر است.

در دنیای کنونی که ارتباطات از جهات گوناگون در حال گسترش روزافزون است، استفاده از ابزارهای جدید ارتباطی به فرصتی تبدیل شده است تا از این طریق روشهای جدید مبتنی بر ارتباطات، جایگزین روش های سنتی گردد.
در این میان مدیریت، شناخت فضا، استفاده از دانش روز و تولید محتوای مناسب برای مخاطبین منجر به برقراری ارتباط دو سویه با جامعه و توسعه ارتباطات خواهد شد.
صنعت بیمه علی رغم پیشرفت در این حوزه در سال‌های اخیر، نیازمند تدوین استراتژی های مناسب تری برای بهره گیری موثرتر از فضای جدید ارتباطات است. روابط عمومی به عنوان متولی این حوزه، نقش حساس و بی بدیلی در شرایط کنونی دارد.
اکنون ابزارهای جدید و رسانه های اجتماعی هستند که به کمک روابط عمومی ها و عرصه اطلاع رسانی آمده اند تا ارتباطاتی نوین، پویا و کارآمد شکل بگیرد. روابط عمومی با درک نوپا و فراگیر بودن رسانه های جدید و شبکه های اجتماعی در زندگی امروزه و نیز با تجهیز هرچه بیشتر خود به دانش و بینش فضای جدید و پررنگ شدن نقش دانش مدارانه خود در این حوزه می تواند در مدیریت و بهره گیری از این فضا نقش تاریخی و ماندگاری ایفا نماید.
به نظر می رسد همانند سایر حوزه های فنی بیمه، “خلا دانش و بینش” در این حوزه، نیازمند توجه جدی است و درنتیجه بهره گیری از آموزش و دانش روز جهانی می تواند به بهره گیری هر چه بیشتر صنعت بیمه و مشخصا روابط عمومی صنعت از فضای جدید ارتباطات، کمک شایانی نماید.

داریوش محمدی
مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *