848506c7 600d 482a b8bf 043

تقدیر از خدمات بیمه درمان تکمیلی بیمه دی

تصویر روز: در نشستی با حضور آقایان دکتر عباسپور معاون بهداشت و درمان، دکتر امانی مدیرکل حوزه ریاست و مصلحی مدیر بازرسی بنیاد شهید و امور ایثارگران، از خدمات و تلاش های مدیرعامل و تیم مدیریتی شرکت بیمه دی در اجرای قرارداد بیمه درمان تکمیلی خانواده شهدا و ایثارگران، تقدیر شد.
به گزارش تصویر روز در این نشست دکتر عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به همکاری های چند سال اخیر بیمه دی و بنیاد شهید تحت عنوان قرارداد بیمه درمان تکمیلی خانواده شهدا و ایثارگران گفت: به نمایندگی از حجه الاسلام و المسلمین حاج آقا شهیدی معاون محترم رئیس جمهور و ریاست عالی بنیاد شهید، از خدمات تیم مدیریتی شرکت بیمه دی در اجرای سختکوشانه تعهدات این قرارداد تقدیر می نماییم. با وجود مشکلاتی که در تأمین نقدینگی این قرارداد به وجود آمد، افزایش رضایتمندی بیمه شدگان یکی از دستاوردهای مهم و نتایج مطلوب آن به حساب می آید.
دکتر عباسپور توانمندی بیمه دی در اجرای این قرارداد را قابل تحسین دانست و عنوان کرد: بسیار خرسندیم شرکت بیمه دی که از بدنه بنیاد شهید است با توانمندی و جدیت توانست از عهده یکی از عظیم ترین پروژه های درمان کشور، در سه سال اخیر بر آید. عملکرد بیمه دی در طی این سال ها شفاف و قابل قبول بوده است.
در ادامه مهندس محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی قرارداد بیمه درمان تکمیلی خانواده معزز شهدا و ایثارگران را یکی از مگا پروژه های صنعت بیمه دانست و افزود: با وجود چالش هایی که در اجرای این قرارداد با آن روبرو بودیم هیچ گاه عملیات بیمه گری را متوقف نکردیم و سعی بر این بود تا با همدلی و همراهی این پروژه ملی را در کنار سایر نهاد های مرتبط، به بهترین نحو اجرا نماییم.
مهندس کشاورز در پایان ضمن تقدیر از تمام ارکان شرکت که به طور مستقیم یا غیر مستقیم در اجرای این قرارداد نقش داشته اند، بیان کرد: معتقدیم این قرارداد به لحاظ نفس خدمت رسانی به قشر معزز ایثارگران، برکات زیادی را برای شرکت بیمه دی به همراه داشته است که خدای منان را به جهت توفیق خدمت رسانی به این عزیزان شاکریم.
در پایان دکتر عباسپور به نمایندگی از ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران لوح تقدیری را به مهندس کشاورز اهدا نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *