
تصویر روز: مدیرعامل بیمه کوثر به همراه جمعی از معاونان و مدیران برای بررسی رضایت مشتریان و شنیدن انتقاد و پیشنهاد آنها با ذینفعان اصفهانی دیدار کرد.
به گزارش تصویر روز مجید مشعلچی فیروزآبادی در دیدار چهره به چهره با بیمهگذاران بزرگ استان اصفهان، گفت: يكي از استراتژیهای محوری شرکت، سرامدی در عمليات و ارتقای بهرهوری و همچنین پاسخگويي سريع و صريح به درخواستهای مشتریان است.
مدیرعامل بیمه کوثر افزود: اجرای صحيح اصل مشتریمداری حمایت از ارزشهای والای انسانی را به دنبال دارد.
وی این دیدارها را یکی از عوامل شناسایی و رفع دغدغه بیمهگذاران دانست و تصریحکرد: این دیدارها میتواند مدیران شرکت را برای برنامهریزیهای بهتر یاری دهد و فرصت خدمتگزاری بهنحو احسن به بیمهگذاران و ذینفعان را فراهم کند.
مشعلچی فیروزآبادی در این دیدار که بهمنظور افزایش تعامل با بیمهگذاران بزرگ استان اصفهان و کاهش دغدغه آنها انجام شد، با اشاره به اینکه تکریم و خدمترسانی صادقانه به بیمهشدگان و زیاندیدگان شرکت از اولویتهای کاری بیمه کوثر است، گفت: اطلاعرسانی، آگاهسازی و برقراری ارتباطی دوسویه با مشتریان شرکت، ارایه خدمات ویژه به بیمهگذاران بزرگ، افزایش رضایت بیمهگذاران ویژه با شناسایی نیازهای آنان و ارایه خدمات مطلوب، از جمله مهمترین اولویتهای بیمه کوثر است.
مدیرعامل بیمه کوثر خاطرنشانکرد: در شرایط کنونی کشور، با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی، دیدار چهره به چهره با بیمهگذاران میتواند به شناسایی مستقیم نیازهای آنها منجر شود.
وی تاکید کرد: در راستای دستور مقام عظمای ولایت و تحقق شعار سال «جهش تولید» و با توجه به صنعتی بودن اصفهان و تعداد کثیر تولیدکنندگان و وجود صنایع مختلف در این استان؛ حمایت از تولیدکنندگان این استان با ارایه پوششهای مناسب بیمهای در دستور کار مدیران شرکت قرار دارد.
مطالب مرتبط

بانک صادرات برای افزایش سرمایه به مجمع میرود
18 فروردین 1404
قیمت طلا، سکه و ارز ۱۸ فروردین
18 فروردین 1404
بهترین ویتامین برای سلامت پوست
18 فروردین 1404
اعلام آمار اتباع افغانستانی مجاز و غیرمجاز در کشور
18 فروردین 1404
دیدگاهتان را بنویسید