
تصویر روز: معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: باتوجه به افزایش مجدد شیوع بیماری کرونا، مشتریان از طریق بسترهای آنلاین و غیرحضوری پیگیر نیازهای خود در معاونت فروش سایپا باشند.
به گزارش تصویر روز حسین کاظمی طرقی افزود: گروه خودروسازی سایپا از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور، با ایجاد فضا و فرصت مراجعه غیرحضوری مشتریان به معاونت بازاریابی و فروش، مسائل و مشکلات آنان را مورد پیگیری قرار داد.
به گفته وی در حال حاضر این بسترها همچنان فعال هستند و نیازی به مراجعه حضوری مشتریان به این معاونت وجود ندارد.
کاظمی تصریح کرد: با توجه به اخطارهای جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص افزایش شیوع کرونا، از مشتریان خود می خواهیم از ظرفیتهای غیرحضوری ایجاد شده، برای پیگیری مسائل و رفع مشکلات خود استفاده کنند.
معاون بازاریابی و فروش سایپا تاکید کرد: این اقدام با هدف حفظ سلامت مشتریان و بهبود و تسریع در پاسخگویی این معاونت صورت میگیرد.
مطالب مرتبط

قیمت محصول جدید شرکت زامیاد مشخص شد
04 شهریور 1404
پارسخودرو نخستین خودروساز دانشبنیان کشور شد
04 شهریور 1404
واگذاری سهم سایپا بلافاصله پس از ابلاغ مصوبات
31 مرداد 1404
تولید انبوه کمکفنر شاهین در ایندامین سایپا کلید خورد
30 مرداد 1404
سایپایدک موفق به کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش کشور شد
28 مرداد 1404
دیدگاهتان را بنویسید