تصویر روز: ایرانیها عاشق فن آوری و تغییر هستند؛ نشان این ادعا وجود گوشی های تلفن همراه،لوازم صوتی و تصویری و ابزارهای الکترونیکی بهداشت شخصی با آخرین فن آوری های روز دنیا در خانه های مردم است.دنیای امروزه پراست از ابزارهای الکترونیکی که توسط برندهای مختلف رونمایی شده و تبلیغاتشان زینت دهنده جای جای زندگی و شهر ما می شوند.
از آنجایی که همراه شدنبا تکنولوژیهزینهایسربار بهمراه دارد، حس وفاداری به یک برند خاص و داشتن یک محصول از همان برند با فن آوری جدیدتر،یکی از ویژگی های ایرانیان است
آیابرندهایی که خود داعیه مشتری مداری و کسب رضایت مندی مشتریان وفادار خود هستند برای این طیف از طرفداران خود فکری نمی اندیشند؟
شرکت فیلیپس در طرح نوآورانه ای با نام “فرصت تغیر از خوب به عالی” دارندگان ریش تراش های برقی را به استفاده از محصولی بهتر با ویژگی های منحصر بفرد و کارآمدتری ترغیب می کند تا اصلاح کردن تبدیل به یکی از کارهای جالب و بدون دردسر روزانه شود.
طرح تعویض ریش تراش های قدیمی از هر برند و مدل، راهکاری است تا استفاده کنندگان ریش تراش های برقی بتوانند با دریافت تخفیف بسیار ویژه،شانس داشتن محصولی قدرتمند، کارا و حرفه ای را داشته باشند و از یک اصلاح سریع، نرم و راحت لذت ببرند.ریشتراشهایی با فن آوری منحصر بفرد که خطوط چهره را شناساییمیکند (Contour Detect ) و لازم نیست پوست صورتتان را به اینطرف و آنطرف بکشید. همچنینتیغه های ویژه که بشکل عدد ۷ هستند ( V – Track) که مو را به سمت بهترینوضعیت برش هدایتمیکنند تا بهتریننتیجه اصلاح را ارائه دهند.
باید گفت که این تنها فن آوریهایینیست که با تعویضریش تراش قدیمی خود میگیرید، حرکتسریریش تراش های جدیدفیلیپس که به ۸ جهت مختلف میچرخند و انعطاف پذیری قابل توجهی دارند.از مشخصات منحصر بفرددیگراین دستگاه باید از فن آوری(Lift& Cut ) نام برد که بطور آسانی مو را بالا میکشد و میتراشد.
اینک دارندگان ریش تراش های برقی می توانید با مراجعه به مراکز فروش محصولات بهداشت شخصی و با ارائه ریش تراش قدیمی خود از هر مارک و مدلی، یک ریش تراش جدید از سِری ۹۰۰۰ و یا ۵۰۰۰ فیلیپس انتخاب کرده و با استفاده از مبالغ قابل توجه تخفیف، از داشتن یک دستگاه حرفه ای احساس رضایت کنید.
دیدگاهتان را بنویسید