mohammadi

نقش پُررنگ بیمه در توسعه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

تصویر روز: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ، با برخورداری از ظرفیت های اقتصادی قابل توجه و امکانات زیر بنایی مناسب ، فرصت های خوبی را پیش روی سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم کرده است که این ظرفیت ها می تواند فرصت مناسبی برای گسترش همکاری های بین صنعت بیمه و این مناطق فراهم کرده است.
 صنعت بیمه نقش قابل توجهی در توسعه اقتصادی کشور و بویژه در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایفا می کند درهمین راستا داریوش محمدی درگفتگوی اختصاصی با تصویر روز تعامل سازنده شرکت بیمه ایران معین با مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در قالب طراحی و اجرای ایده های نو برای بهبود کیفیت خدمات به بیمه گذاران را از مهمترین برنامه های خود در سال جاری عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت بیمه ای در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، ارتقا کیفیت خدمات به بیمه گذاران ، طراحی کسب و کارهای مشارکتی با بیمه گذاران و خلق محصولات جدید بیمه ای را در دستور کار خود قرار داده است.
محمدی اظهارداشت: بیمه ایران معین در طول سالیان متمادی ،خدمات مطلوب و شایسته ای را به بیمه گذاران خود در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور ارائه کرده است که این امر موجب در اختیار گرفتن بخش عمده ای از بازار بیمه این مناطق شده است.
مدیرعامل شرکت بیمه ایران در ادامه گفت و گو با تصویر روز از افزایش سرمایه شرکت از۲۵۰ میلیارد به ۴۰۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته و مطالبات سهامداران خبرداد و افزود: افزایش سرمایه درمرحله اول،شرکت بیمه ایران معین را در ردیف ۵شرکت اول صنعت بیمه از حیث سرمایه قرار داده و انشالله با افزایش سرمایه دیگری که با موافقت و تایید سهامدار محترم و به زودی صورت خواهد گرفت، بیمه ایران معین آماده عرضه تا پایان تابستان امسال دربازار سرمایه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *