Instagram

تغییرات جدید اینستاگرام

تصویر روز: اینستاگرام در حال بررسی انجام تغییراتی در صفحه خانگی خود و افزودن تبهای اختصاصی برای خرید و برنامه Reels است.

به گزارش ایسنا ، آدام موسری، مدیر اینستاگرام در توییتر اعلام کرد این شرکت آزمایش چیدمان جدید صفحه هوم این اپلیکیشن را آغاز کرده است. هر سه گزینه برای منوی افقی شامل افزوده شدن دو تب جدید خواهد بود که یا جایگزین آیکونهای فعلی می شوند یا به نوار صفحه اضافه خواهند شد.

دو تب جدید قابلیتهایی هستند که اینستاگرام برای آنها زمان زیادی صرف کرده است. تغییرات فورمت اینستاگرام به برنامه Reels که ماه اوت در سطح جهانی منتشر شد، موقعیت محوری در این پلتفرم می بخشد. قابلیتهای Reels به اینستاگرام اجازه می دهد با مدل ویدیوی کوتاه اپلیکیشن تیک تاک رقابت کرده و به کاربران امکان می دهد با استفاده از برنامه Reels کلیپهای ویدیویی کوتاه و همراه با آهنگ متن را بسازند. بررسی اخیر شرکت محتوایی ویستل نشان داده که ۸۷ درصد از کاربران تیک تاک اظهار کرده اند که Reels در واقع قابلیتهای مشابه تیک تاک را دارد.

در این بین تب خرید در صفحه اینستاگرام به برندها و شرکتها اجازه می دهد محصولاتشان را در پروفایلشان به فروش برسانند و کاربران از این اپلیکیشن خرید کنند. اگرچه قابلیت خرید از سال ۲۰۱۸ وجود داشته است اما اینستاگرام محدودیتها در زمینه این قابلیت را در ژوییه تسهیل کرد تا به هر کاربر که کسب و کاری دارد اجازه دهد از پروفایل خود برای فروش محصول و خدماتش بهره ببرد.

افزودن شده قابلیت خرید در صفحه اصلی اینستاگرام به این اپلیکیشن کمک می کند کسب و کارهای خرد بیشتری را جذب کرده و روی صنعت اینفلوئنسرها در این پلتفرم که به فروش کالا، آثار هنری و سایر محصولات می پردازند، سرمایه گذاری کند.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، توجه اینستاگرام روی Reels در شرایطی روی می دهد که تیک تاک در آمریکا با خطر ممنوعیت روبروست.

یک سخنگوی اینستاگرام به بیزنس اینسایدر گفت که این پلتفرم تغییرات مذکور را در هفته های آینده در سطح جهانی برای شمار محدودی از کاربران به صورت آزمایشی عرضه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *