4402588

تقدیر بازرس آسایشگاه کهریزک از بسیج اصناف کشور

تصویر روز: بازرس هیات مدیره آسایشگاه کهریزک از اقدامات سازمان بسیج اصناف در خصوص حمایت این سازمان از مددجویان آسایشگاه خیریه معلولین و سالمندان کهریزک قدردانی کرد.

به گزارش تصویر روز محمد مانیان با بیان این مطلب افزود: در شرایط سخت دوران کرونا به ویژه روز های ابتدایی شیوع ویروس کویید 19 برای تامین مواد اولیه تولید ماسک مورد نیاز دچار مشکلات جدی بودیم.
وی افزود: با هماهنگی آقای سعید حیاتی رییس اتحادیه فروشندگان چرم طبیعی ، مصنوعی و لوازم کفش برای پی گیری مشکلات موجود در دفتر رییس بسیج اصناف کشور حاضر شدیم و دکتر غلامرضا حسن پور نیز با آغوش باز پذیرای ما بودند و با سرعت و جدیدت کامل در خصوص رفع مشکلات این مرکز دستورات لازم را صادر کردند.

قدردانی از شرکت بافتینه
وی افزود: با پی گیری های صورت گرفته و انجام هماهنگی های لازم توسط بسیج اصناف کشور در کوتاه ترین زمان ممکن پارچه مورد نیاز توسط شرکت« بافتینه» در اختیار این مرکز قرار گرفت و موفق شدیم ماسک مورد نیاز مددجویان آسایشگاه خیریه معلولین و سالمندان کهریزک را تامین و در اختیار آنان قرار دهیم.
وی همچنین از همکاری صمیمانه آقای مهاجر مدیر عامل شرکت بافتینه و مهندس معروفی در خصوص تامین به موقعه پارچه مورد نیاز تولید ماسک این مرکز صمیمانه قدردانی کرد.

تشکر از برادران اسماعیلی
بازرس هیات مدیره آسایشگاه کهریزک در ادامه از همکاری و همراهی شرکت «حيات پوشش اكسيژن» ( برادران اسماعیلی ) در خصوص تامین ماسک مورد نیاز مددجویان این مرکز قدردانی کرد.
وی افزود: برادران اسماعیلی ضمن تامین بخشی از ماسک مورد نیاز آسایشگاه کهریزک ، نقش بسیار مهمی در راه اندازی خطوط تولید ماسک در این مرکز ایفاء کردند.
محمد مانیان اظهارداشت: برادران اسماعیلی در اهداء و تامین ماسک و همچنین همکاری و مشاوره لازم در خصوص راه اندازی خط نیمه صنعتی تولید ماسک در آسایشگاه معلولین و سالمندان خیریه کهریزک همکاری بسیار مهم و قابل تقدیری داشتند.
وی در پایان از حمایت بی شائبه دکتر حسن پور رییس سازمان بسیج اصناف کشور در خصوص برون رفت از مشکلات بوجود آمده به واسطه تحریم و بیماری کرونا و همچنین سایر همکاران زحمت کش ایشان در بسیج اصناف تشکر و قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *