b326348d 8784 4f76 86bf 141

اجرای مصوبات جدید ستاد ملی مقابله با کرونا در «آسمان»

تصویر روز: معاون اداری و پشتیبانی شرکت هواپیمایی آسمان اعلام کرد: مقررات جدید ستاد ملی مقابله با کرونا از روز دوشنبه با جدیت در شرکت اعمال خواهد شد.

به گزارش تصویر روز به نقل از روابط عمومی هواپیمایی آسمان ، کاپیتان ابوذر قربان شیرودی با بیان این مطلب افزود: هدف از اجرای ابلاغیه جدید این ستاد قطع زنجیره انتقال بیماری و ضرورت تشدید نظارت در مدیریت اپیدمی است.
وی اظهار داشت: طبق ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا کارکنان شاغل در دستگاه‌های اجرایی به اجرای صحیح و دقیق رعایت پروتکل های بهداشتی در محیط اداری از جمله رعایت بهداشت فردی، خود مراقبتی، خود اظهاری از ابتلا، استفاده اجباری ازماسک و رعایت فاصله اجتماعی مکلف هستند.
وی در ادامه از برگزاری جلسه گروه EPR خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر شد همکارانی که بصورت شیفتی در محل کار حضوردارند ، همانند گذشته به فعالیت خود ادامه دهند.
به گفته کاپیتان ابوذر قربان شیرودی پرسنل عادی کار نیز می توانند با نظر مدیر مربوطه از شرایط دورکاری استفاده نمایند. همچنین کار تب سنجی و تمامی مراحل بهداشتی هنگام ورود پرسنل توسط حراست شرکت انجام و از ورود پرسنل بدون ماسک به داخل شرکت جلوگیری خواهد شد.
وی با بیان اینکه دورکاری شامل 50 درصد از پرسنل شرکت خواهد بود افزود: این دستورالعمل تا 16 آبان ماه جاری قابل اجراست.
معاون اداری و پشتیبانی شرکت هواپیمایی آسمان تصریح کرد: برپایه این مصوبه؛ عدم رعایت این موارد از سوی کارکنان، تخلف اداری محسوب شده و با خاطیان برخورد خواهد شد.
وی در پایان افزود: مدیران موظفند تمهیدات لازم را انجام و از حضور افراد بدون ماسک و مشکوک به بیماری در محیط کار ممانعت کنند.

pol8

pol7

pol5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *