تصویر روز: ارتقا رضایت مشتریان و شخصیسازی محصولات بیمهای از مهمترین دستاوردهای تحولات دیجیتال خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه، دکتر کردبچه رییس پژوهشکده بیمه در نشست تخصصی صنعت بیمه، با اشاره به مفهوم و هدف تحول دیجیتال در صنعت بیمه، تحول دیجیتال در صنعت بیمه را ضرورتی برای بقای شرکتهای بیمه برشمرد و گفت: صنعت بیمه به عنوان یک صنعت انسان محور در کانون تحول دیجیتال قرار دارد و انتظار میرود که تحول دیجیتال، تحول در کارآیی شرکتها در بحث صدور و خسارت را به همراه داشته باشد. همچنین افزایش رضایت بیمهگذاران، شخصیسازی محصولات بیمهای متناسب با خواست مشتری، قیمتگذاری بهینه بر مبنای ویژگیهای بیمهگذاران، توسعه شرکتهای بیمه و فرایندهای بیمهگری و چابکسازی، از دیگر دستاوردهای تحولات دیجیتال خواهد بود.
نوشته قبلی روابط عمومی باید نقش مشاوره مدیر سازمان را ایفا کند
نوشته بعدیرتبه برتر روابط عمومی های گروه مالی گردشگری و فولاد بناب
دیدگاهتان را بنویسید