
تصویر روز: ارتقا رضایت مشتریان و شخصیسازی محصولات بیمهای از مهمترین دستاوردهای تحولات دیجیتال خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه، دکتر کردبچه رییس پژوهشکده بیمه در نشست تخصصی صنعت بیمه، با اشاره به مفهوم و هدف تحول دیجیتال در صنعت بیمه، تحول دیجیتال در صنعت بیمه را ضرورتی برای بقای شرکتهای بیمه برشمرد و گفت: صنعت بیمه به عنوان یک صنعت انسان محور در کانون تحول دیجیتال قرار دارد و انتظار میرود که تحول دیجیتال، تحول در کارآیی شرکتها در بحث صدور و خسارت را به همراه داشته باشد. همچنین افزایش رضایت بیمهگذاران، شخصیسازی محصولات بیمهای متناسب با خواست مشتری، قیمتگذاری بهینه بر مبنای ویژگیهای بیمهگذاران، توسعه شرکتهای بیمه و فرایندهای بیمهگری و چابکسازی، از دیگر دستاوردهای تحولات دیجیتال خواهد بود.
نوشته قبلی روابط عمومی باید نقش مشاوره مدیر سازمان را ایفا کند
نوشته بعدیرتبه برتر روابط عمومی های گروه مالی گردشگری و فولاد بناب
مطالب مرتبط

سقف اجاره بهای ۱۴۰۴ در تهران تعیین شد
20 خرداد 1404
از تنش آبی به بحران آبی رسیدیم
20 خرداد 1404
تجلیل عربستان از ایران به خاطر خدمات ممتاز حج
20 خرداد 1404
معاملات پرحاشیه بازار ملک/ تخلف اجاره مسکن با دلار
19 خرداد 1404
دیدگاهتان را بنویسید