
تصویر روز: معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو اعلام کرد: دریافت سرویسهای ادواری تضمینی برای حفظ سلامت و کارکرد مطلوب خودرو مشتریان است.
به گزارش تصویر روز ماشاءالله وردینی، معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو در اینباره گفت: سرویسهای ادواری یکی از عوامل موثر در کارکرد بهینه خودرو و جلوگیری از مشکلات جانبی بوده و تاکید بر استفاده از این خدمات در زمانهای مشخص شده در دفترچه خودرو با توجه به بازه اعلام شده نیز به همین منظور صورت میگیرد.
وی افزود: متاسفانه در سالهای اخیر تولید و توزیع قطعات یدکی غیر اصل، بیکیفیت و در بستهبندیهای تقلبی در بازار به نحوی رواج یافته که تشخیص اصل بودن قطعات برای مشتریان دشوار است، در حالی که استفاده از این قطعات علاوه بر تحمیل هزینههای مالی زیاد، در بخش اقلام و قطعات ایمنی خطرات جانی را نیز برای مشتریان به همراه دارد.
معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو تصریح کرد: انجام سرویسها و تعمیرات خارج از شبکه خدمات پس از فروش ایرانخودرو، به دلیل عدم آشنایی تعمیرکاران متفرقه با نقشه فنی خودروهای جدید و یا استفاده از مواد مصرفی یا لوازم یدکی بیکیفیت باعث صدمات جبران ناپذیری به خودروها شده است.
وی ادامه داد: به منظور حفظ سلامت خودرو، مشتریان در زمان مقرر شده در دفترچه خودرو برای انجام سرویسهای ادواری، به تعمیرگاههای مجاز گروه صنعتی ایران خودرو مراجعه کنند.
معاون ایساکو در پایان با اشاره به اینکه تمامی نمایندگیهای ایرانخودرو در سراسر کشور بدون نیاز به دریافت نوبت این خدمات را ارایه میدهند گفت: زمان مراجعه به تعمیرگاهها برای دریافت این سرویسها شش ماه یا هر ده هزار کیلومتر است (هر کدام که زودتر فرا برسد) و مشتریان میتوانند برای دریافت آن به نزدیکترین نمایندگی مجاز مراجعه کنند.
گفتنی است فهرست نمایندگیهای مجاز ایران خودرو بر روی اپلیکیشن ایساکو و وبسایت ایساکو به نشانی www.isaco.ir قابل مشاهده است.
مطالب مرتبط

سودجویی ۳ شرکت بازار برنج را در کشور به هم ریخت
26 شهریور 1404
آغاز فروش فوری و پیشفروش وانت سایپا۱۵۱ + بخشنامه
26 شهریور 1404
پرداخت معوقات بازنشستگان پردرآمد پس از واریز حقوق شهریور
26 شهریور 1404
قیمت طلا و سکه ۲۶ شهریور
26 شهریور 1404
۶۵۰ میلیون حساب بانکی؛ پنج برابر میانگین جهانی
26 شهریور 1404
دیدگاهتان را بنویسید