
تصویر روز: صیانت از سلامت کارکنان شرکت و بیمهشدگان با افزایش خدمات غیرحضوری اولویت کاری بیمه کوثر است.
به گزارش تصویر روز مدیرعامل شرکت در دومین گفتوگوی برخط با معاونان و مدیران ضمن بیان این مطلب، افزایش رضایت و خشنودی مشتریان و ذینفعان شرکت را مهمترین دغدغههای معاونان، مدیران و کارشناسان شرکت دانست و خاطرنشانکرد: طرح جهادی امام جواد(ع) که از دیروز بهياد شهيد استاد محسن فخريزاده و با همکاری اعضای شورای فنی استانها برای جلب رضایت حداکثری بیمهشدگان آغاز شد نشاندهنده توجه ویژه به رضایت مشتریان شرکت است.
مجید مشعلچی فیروزآبادی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ابلاغیههای دولت و نهاد ناظر فعالیتهای برخط شرکت را افزایش دهیم که بر اساس این، امکان دریافت خدمات شرکت برای مشتریان از طریق تارنمای شرکت و دورکاری منابعانسانی و نیز برگزاری جلسههای غیرحضوری در ستاد و استانها برای مدیران و حتی پیمانکاران شرکت فراهم شده است.
وی با تاکید بر افزایش پشتیبانی از سامانههای غیرحضوری یاداور شد: ارایه نرمافزار همراهبیمه با قابلیت ارایه تمامی خدمات برخط بیمهای، راهاندازی و ارتقای سامانه فروش برخط بیمهنامهها، افزایش خدمات غیرحضوری در بخشهای فروش، خسارت، پرداخت حقبیمه و دریافت معرفینامه بیمارستانی از جمله فعالیتهای شرکت به منظور تسهیل در ارایه خدمات به آحاد جامعه، ذینفعان و مشتریان و کسب رضایت آنها بوده است و امید است با توسعه این فعالیتها و خدمترسانی با بهرهمندی از فناوریهای نوین در راستای افزایش رضایت ذینفعان گام برداریم.
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 12:12:36
مطالب مرتبط

پیام رهبر انقلاب در پی قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان ایران
09 شهریور 1404
بخش مسکن تا دو سال آینده همچنان درگیر رکود است
09 شهریور 1404
500 میلیون معدل حساب در بانک صادرات برگ برنده «تویوتا برقی»
09 شهریور 1404
برگزاری دوره آموزشی «تعالی سازمانی» در بیمه ملت
09 شهریور 1404
دیدگاهتان را بنویسید