
تصویر روز: مدیر عامل بانک ملی ایران بر لزوم بررسی وضعیت منابع و مصارف هر اداره امور شعب و مقایسه با استانهای همجوار تأکید کرد و خواستار تسریع در تعیین تکلیف تمام پروندههای مطالباتی شد.
همایش بررسی و تحلیل عملکرد شعب منطقه یک کشور با حضور محمدرضا حسینزاده مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، مدیران امور و مسئولان ادارات امور شعب منطقه یک کشور برگزار شد.
حسین زاده ابراز امیدواری کرد با مدیریت صحیح منابع و همکاری کارکنان برای جذب منابع بیشتر بویژه منابع ارزان قیمت، سودآوری بانک با رشد بیشتری همراه باشد و از این طریق بتوانیم خدمات بیشتری به مشتریان ارائه کنیم.
حسین زاده در ادامه سخنان خود بر اهمیت فروش املاک مازاد و تملیکی بانک، به روز بودن اطلاعات روسای شعب، انتقال تجارب به کارکنان زیرمجموعه، رعایت انضباط اداری و مالی و برقراری روابط خوب با مشتریان تاکید کرد.
مدیرعامل بانک ملی ایران برگزاری جلسات تحلیل عملکرد برای پیشبرد امور را بسیار مفید دانست و خاطرنشان کرد: اینگونه جلسات فاصله صف و ستاد را کم میکند.
وی افزود: این جلسات باید مداوم، پیوسته و با پیگیریهای بعدی باشد و بررسی شود که تا چه اندازه کارها انجام شده و به سرانجام رسیدهاند و تمام مسایل تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری و دنبال شود.
برات کریمی عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران در این جلسه اظهار داشت: ما در بانک بزرگی کار میکنیم، تا آنجا که نگاه همگان از بیرون سازمان به ما همواره به نیکی و با احترام است اما به همان نسبت انتظارات مردم و دولت از بانک و کارکنان به نسبت بقیه بانکها بیشتر است. لذا خدمات بانک همواره باید با کیفیت باشد و در واقع به همان نسبت که بانک بزرگ است انتظارات نیز از این بانک بزرگ است.
وی افزود: وقتی هدف را به خوبی مشخص کنیم و در راه رسیدن به آن نیز تلاش کنیم، مطمئناً رسیدن به موفقیت دور از دسترس نخواهد بود و در حال حاضر با نیروی موجود و با این پتانسیلی که در بانک وجود دارد چشم انداز روشن و آینده روشنی پیش روی بانک وجود دارد.
سید ولیاله فاطمی اردکانی دیگر عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران نیز در این جلسه اظهار داشت: باید در سطح سازمان این ایده و باور را اشاعه دهیم که “همه دیده میشوند” و این ، باور زیبایی است.
وی گفت: دسترسی به اهداف بدون برنامهریزی غیر ممکن است. مدیریت بدون برنامه معنی ندارد و همه مدیران ما باید برای تحقق اهداف کوتاه مدت، حداقل یک برنامه یکساله داشته باشند و به همین دلیل است که هنر اصلی مدیران، چگونگی اجرای برنامههاست. مدیران ما باید به روز باشند، ایدههای جدید ارائه دهند و با رصد لحظهای بازار، طرحها و برنامههای نوین ارائه دهند.
غلامرضا پناهی عضو دیگر هیأت مدیره بانک ملی ایران نیز در سخنان خود با تأکید بر اهمیت طرحهایی که بانک در آن ها مشارکت دارد، گفت: همه رؤسا و مسئولان امور شعب ضروری است تمام طرحها را هر روز بررسی و مدیریت کنند و به طور مداوم و لحظهای در جریان جزئیات و اقدامات انجام شده در طرحها باشند.
وی در پایان بر تلاش همکاران در جهت سودآورکردن بانک و برنامهریزی در جهت انجام بهینه امور تاکید کرد.
محمود شایان عضو دیگر هیأت مدیره بانک ملی ایران نیز در ادامه این همایش گفت: ایجاد نگرش مثبت و تغییر دیدگاه در نحوه مواجهه با مشتریان و شیوه صحیح بازاریابی موجب پویایی بانک ملی ایران است.
وی بر ضرورت انضباط مالی شعب و لزوم کنترل این مهم توسط روسای ادارات امور تاکید کرد و گفت: توانایی مانور کارکنان بانک ملی ایران با حدود ۳ هزار و ۵۰۰ شعبه در سراسر کشور نقطه قوتی برای کسب سود و قرارگیری در پله بالاتر نسبت به سایر بانکها است.
در این همایش وضعیت ادارات امورشعب منطقه یک کشور با حضور مدیران ارشد بانک مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و راهکارهای اجرایی برای بهبود کمی و کیفی امور و رفع موانع بررسی شد.
در ابتدای این همایش محمدنور آزادی مدیر امور شعب منطقه یک کشور به بررسی سیاستها و خطمشیهای مدیریت منطقه یک کشور پرداخت و اهداف و چشماندازهای آتی این مدیریت را تشریح کرد.
مطالب مرتبط

«پویش ۲۵ درجه»؛ مشارکتی داوطلبانه برای عبور از بحران ناترازی انرژی
20 اردیبهشت 1404
پشتیبانی تمام قد رهبر انقلاب از جامعه کارگری
20 اردیبهشت 1404
قیمت طلا و سکه ۲۰ اردیبهشت
20 اردیبهشت 1404
درخواست اتاق اصناف برای عدم احتساب مالیات سابقه
20 اردیبهشت 1404
دیدگاهتان را بنویسید