80136607 2568970

مدیران سایپا در راستای فرامین رهبری برای خودکفایی تلاش می کنند

تصویر روز: رئیس کمیته دیوان محاسبات و امور مالی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش مدیران سایپا برای بومی سازی قطعات خودرو در داخل گفت: مدیران سایپا در راستای فرامین مقام معظم رهبری برای خودکفایی در داخل حرکت می کنند.

به گزارش تصویر روز علیرضا شهبازی نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی همکاری مدیران سایپا با نیروهای مسلح در تامین و ساخت قطعات خودرو در داخل کشور را اقدام ارزشمند، خوب و مبارک توصیف کرد و گفت: ما معتقدیم که باید به سمت و سو و تولید در داخل حرکت کنیم چرا که مقام معظم رهبری و همچنین دلسوزان نظام هم همیشه بر تولید و خودکفایی در داخل نظر دارند.
وی با تاکید بر اینکه راه نجات کشور خودکفایی است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره بر خودکفایی، اقتصاد مقاومتی و جهش تولید در داخل نظر دارند و این حرکت مدیران سایپا در راستای اجرای فرامین و توصیه های مقام معظم رهبری است.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی خودکفایی را بزرگترین خدمت به ملت و نظام دانست و افزود: بنابراین از این تصمیم مدیران سایپا هم حمایت می کنیم و هم در خدمت آنها هستیم هر کمک و کاری از عهده مجلس بربیاید، در کنار این عزیزان خواهیم بود.
شهبازی با اشاره به تلاش مدیران سایپا برای بومی‌سازی پلت‌فرم خودرو و طراحی چند خودرو مبتنی بر این پلت‌فرم و تکمیل چرخه ساخت خودرو در کشور و بی نیازی از شرکت‌های خارجی و خنثی کردن اثر تحریم‌ها گفت: این اقدام مدیران سایپا هم کار بسیار ارزشمندی است و در مجموع در راستای خودکفایی که مقام معظم رهبری همواره و همیشه توصیه می کنند، است.
وی تاکید کرد: طراحی پلت‌فرم چند خودرو از سوی مدیران سایپا هم موجب کاهش وابستگی به خارج، افزایش کیفیت خودرو و افزایش تولید در داخل می شود و از مدیران مجموعه سایپا تشکر می کنم.
رئیس کمیته دیوان محاسبات و امور مالی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم های آمریکا علیه صنعت خودرو گفت: این تحریم ها نه تنها نتوانست فعالیت سایپا را متوقف کند، بلکه مدیران این مجموعه را به سمت خودکفایی سوق داد.
شهبازی با بیان اینکه اگرچه با تحریم، مردم و نظام در تنگنا و فشار قرار گرفتند، اما در واقع به نفع کشور شد، افزود: تحریم ها ما را به هدف اصلی مان که خودکفایی است، خواهد رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *