
تصویر روز: به منظور تکریم، افزایش رضایت مندی و پاسخگویی به سوالات مشتریان، ارتباط مستقیم تلفنی معاون مدیرعامل در امور اعتباری و حقوقی بانک رفاه کارگران با مشتریان فراهم شده است.
به گزارش تصویر روز در راستای شفافیت، پاسخگویی، افزایش رضایت مندی و تکریم مشتریان، معاون مدیرعامل در امور اعتباری و حقوقی بانک رفاه کارگران، پاسخگوی سوالات، مشکلات و آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و نظرات سازنده مشتریان است.
مخاطبان و ذی نفعان بانک برای بیان نقطه نظرات خود می توانند، روز سه شنبه 21 بهمن ماه سال جاری از ساعت 10 تا 12 با شماره 8525 -021 و انتخاب کلید 3 تماس حاصل کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.
نوشته قبلی طرح های قرض الحسنه در اولویت بانک سینا
نوشته بعدیهمکاری بانک ملت و شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار
مطالب مرتبط

قیمت طلا و سکه ۱۶ شهریور
16 شهریور 1404
خطای صدور جرایم رانندگی به حداقل رسید
16 شهریور 1404
واقعیت بازار گوشت؛ ثباتی در کار نیست
16 شهریور 1404
آغاز پیش فروش سکه از فردا / اختلاف ۱۰میلیونی با بازار آزاد
16 شهریور 1404
دیدگاهتان را بنویسید