تصویر روز: به منظور تکریم، افزایش رضایت مندی و پاسخگویی به سوالات مشتریان، ارتباط مستقیم تلفنی معاون مدیرعامل در امور اعتباری و حقوقی بانک رفاه کارگران با مشتریان فراهم شده است.
به گزارش تصویر روز در راستای شفافیت، پاسخگویی، افزایش رضایت مندی و تکریم مشتریان، معاون مدیرعامل در امور اعتباری و حقوقی بانک رفاه کارگران، پاسخگوی سوالات، مشکلات و آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و نظرات سازنده مشتریان است.
مخاطبان و ذی نفعان بانک برای بیان نقطه نظرات خود می توانند، روز سه شنبه 21 بهمن ماه سال جاری از ساعت 10 تا 12 با شماره 8525 -021 و انتخاب کلید 3 تماس حاصل کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.
نوشته قبلی طرح های قرض الحسنه در اولویت بانک سینا
نوشته بعدیهمکاری بانک ملت و شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار
دیدگاهتان را بنویسید