
تصویر روز: به منظور تکریم، افزایش رضایت مندی و پاسخگویی به سوالات مشتریان، ارتباط مستقیم تلفنی معاون مدیرعامل در امور اعتباری و حقوقی بانک رفاه کارگران با مشتریان فراهم شده است.
به گزارش تصویر روز در راستای شفافیت، پاسخگویی، افزایش رضایت مندی و تکریم مشتریان، معاون مدیرعامل در امور اعتباری و حقوقی بانک رفاه کارگران، پاسخگوی سوالات، مشکلات و آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و نظرات سازنده مشتریان است.
مخاطبان و ذی نفعان بانک برای بیان نقطه نظرات خود می توانند، روز سه شنبه 21 بهمن ماه سال جاری از ساعت 10 تا 12 با شماره 8525 -021 و انتخاب کلید 3 تماس حاصل کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.
نوشته قبلی طرح های قرض الحسنه در اولویت بانک سینا
نوشته بعدیهمکاری بانک ملت و شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار
مطالب مرتبط

گردشگری سلامت یکی از ظرفیتهای بزرگ ما است
22 خرداد 1404
تلاش برای کاهش هزینه درمانی برای بازنشستگان
22 خرداد 1404
نوسازی ناوگان سنگین کشور اجتنابناپذیر است
22 خرداد 1404
آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجو معلم
22 خرداد 1404
دیدگاهتان را بنویسید