
تصویر روز: شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو در بیست و سومین همایش رتبهبندی شرکتهای برتر ایران (IMI100) رتبه اول در بخش خدمات بازرگانی را به دست آورد.
به گزارش تصویر روز ایساکو که در سالهای اخیر، همواره در میان یکصد شرکت برتر کشور حایز رتبه شده بود، امسال با صدرنشینی در گروه خدمات بازرگانی به رتبه اول فروش این حوزه دست یافت.
به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، ایساکو در حالی به این جایگاه دست یافت که امسال، علاوه بر مشکلات اقتصادی و تحریمهای ظالمانه، شیوع ویروس کرونا نیز بر دشواریهای تامین و توزیع قطعات یدکی و حوزه بازرگانی و فروش افزوده بود و این مهم با تلاش مضاعف مدیران و کارکنان، برنامهریزی مدون و هدفمند و برگزاری کارگروههای مختلف در حوزه خدمات پس از فروش با هدف حفظ و ارتقای رضایت مشتریان میسر شد.
همچنین این مجموعه که یازده سال متوالی مقام اول خدمات پس از فروش صنعت خودرو در کشور را کسب کرده، در پاییز امسال و بر اساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در شاخص رضایت مشتریان با ۱۷ امتیاز ارتقا نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد بیسابقهای را نیز در این حوزه تجربه کرد و به بالاترین امتیاز کسبشده در تاریخ ایساکو دست یافت.
گفتنی است، در همایش مذکور که با حضور مقامات کشوری، مدیران سازمان مدیریت صنعتی و مدیران بنگاههای اقتصادی کشور در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد، سازمان مدیریت صنعتی، ۵۰۰ شرکت برتر ایرانی را بر اساس ۳۳ شاخص ارزیابی و معرفی کرد.
مطالب مرتبط

دور چهارم مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا ساعاتی پیش آغاز شد
21 اردیبهشت 1404
زمان انتشار دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش
21 اردیبهشت 1404
قیمت طلا و سکه ۲۱ اردیبهشت
21 اردیبهشت 1404
فعلا ًخبری از اجرای مرحله سوم کالابرگ نیست
21 اردیبهشت 1404
دیدگاهتان را بنویسید