
تصویر روز: جایزه استراتژی ارتباطی در صنعت روابط عمومی ایران به بیمه کوثر اهدا شد.
به گزارش تصویر روز این جایزه در هفدهمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی و هجدهمین کنفرانس ملی روابطعمومی به منظور طراحی استراتژی ارتباطی با هدف افزایش تبلیغات رسانهای و نمانامسازی، معرفی خدمات بیمهای، ترغیب عموم جامعه به خرید، ارتقای رضایت مشتریان، ارایه خدمات خرسندساز، اطلاعرسانی و آگاهیبخشی به مشتریان و آحاد جامعه، عملیات روانی و جایگاهسازی اجتماعی به شرکت بیمهکوثر اهدا شد.
داوران این کنفرانس جایزه صنعت روابط عمومی ایران را راوی داستان تلاشهای متخصصان روابط عمومی و مهر تاییدی بر عملکرد و دستاوردهای مدیران و شاغلان خلاق این حوزه و درهای جدیدی برای آگاهی، بهبود فرصتهای شبکهای، برجستهسازی فعالیتها، آموزش و توسعه مهارتها، ایجاد فرصتهای اطلاعرسانی، مستندسازی، انتقال تجارب، معرفی الگوهای موفق و بهطور کلی ارتباطات باز دانستند.
مطالب مرتبط

تأثیر آب گازدار بر متابولیسم بدن
29 مهر 1404
قطع عضو دیابتیها با پلاسمای سرد متوقف شد
29 مهر 1404
دیدگاهتان را بنویسید