تصویر روز: فروتن قائم مقام مدیرعامل بانکانصار باحضور در مرکزخدمات مشتریان که از ساعت ۰۹٫۰۰ الی ۱۰٫۳۰ صبح صورت گرفت، به سئوالات مشتریان وهمکاران این بانک پاسخ داد و شنونده دیدگاهها و انتظارات آنان نسبت به خدمات بانک بود.
مشتریان و کارکنان تماس گیرنده پیرامون اعتبارسنجی مشتریان، تحقق خصوصیسازی خدمات به مشتریان، توجیه کامل مشتریان نسبت به شرایط قراردادها و به ویژه موارد خاص و پیگیری دلسوزانه امورمشتریان درحد انتظارات آنها با وی گفتگو کردند.
این گزارش میافزاید که باحضور قائم مقام بانک انصار در مرکز خدمات مشتریان، طرح گفتگوی بی واسطه مدیران ارشد بانک انصار به سرانجام رسید و با اتمام آن، معاونت ها و ادارات کل بانک انصار از این فرصت برخوردار شدند تا در سیاستگذاری ها وبرنامه ریزی های خود به نحو بهتری انتظارات مشتریان را برآورده سازند و نیازهای روزافزون آن ها را تأمین کنند.
شایان ذکر است که در طرح گفتگوی بی واسطه مدیران ارشد بانک انصار با مشتریان و کارکنان، کلیه مدیران ارشد و یا جانشینان آنان حضور داشته و بر اساس زمانبندی از پیش اعلام شده از تاریخ ۱۹ مرداد تا ۱۷ شهریور پاسخگوی سئوالات مشتریان و کارکنان بودند و به صورت مستقیم با نقطهنظرات، نقدها و پیشنهادهای آنان آشناتر شدند.
دیدگاهتان را بنویسید